Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej, fint band. Vart kan man införskaffa?Tillbaka från service i perfekt tid till semester.
Standardnato från @Josef B här på forumet.Hej, fint band. Vart kan man införskaffa?
Tack för inspo! Beställde lite prylarStandardnato från @Josef B här på forumet.
Kul! Jag är helnöjd med hans band. Släng upp lite bilder sen.Tack för inspo! Beställde lite prylar
Hej Explorer-vänner!
Vad tycker vi om denna? Känns allt ok?
Jag är sugen... Man får väl räkna med en service snart, men i övrigt tycker jag det verkar fin. Den ser i mina ögon opolerad ut precis som det står i annonsen - håller ni mer kunniga med om detta?
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-2-16570-polar.95073/
Grym modell! Kör på jubilee
Grym på Jubilee, hur är passformen med den länken ?
Ser skitbra ut! Rolex eller AM?Grym modell! Kör på jubilee
RolexSer skitbra ut! Rolex eller AM?
- "because i'm worth it"
Orkar inte leta såhär dags - vet du vilken ref det är på länken? Vilken klocka kommer den till? 20mm mellan luggarna?
superjubilee, kommer bl.a på DJ (116200,116234)Orkar inte leta såhär dags - vet du vilken ref det är på länken? Vilken klocka kommer den till? 20mm mellan luggarna?
Ref. 63600Orkar inte leta såhär dags - vet du vilken ref det är på länken? Vilken klocka kommer den till? 20mm mellan luggarna?
Jag kör gamla länken, 62510h och 502t ändlänkar. Helst ska du ha märkt 50 på sista biten på jubilee så den tar de fetare bandstiften. Annars kan man töjaOrkar inte leta såhär dags - vet du vilken ref det är på länken? Vilken klocka kommer den till? 20mm mellan luggarna?