Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag får inga bra vibbar av den tyvärr, är den inte dåligt polerad?Svårt att se på mobilen men kronskydden ser väldigt bra ut. De brukar vara polerade. Ser fin ut tycker jag
Gratulerar!Nu har man stillat klocksuget med en ny klocka
Kickar fortfarande nato...Som med alla Rolex gör de sig bäst på länk. 16570 funkar på nato helt ok men länken är överlägsen.
Don't do it, du kommer byta tillbaka efter någon timme
Grymma bilderDen är ju fantastisk! lite bilder från semestern
TackGrymma bilder
Wow, den är så bra även utan länk!!Här är också en som är extremt nöjd
Jag kör rubber b till min och är super nöjd!Köpte en gummisnodd från watchgecko för att kolla om gummi var något för mig (inför köp av Everest). Positivt övervakad av kvaliten!
Även deras cordura-band var riktigt bra, om än hårda i början..
Jag kör rubber b till min och är super nöjd!
Jag började exakt som dig och köpte ett utan curved ends först för att testa, sen inhandlades ett rubber b innan denna sommaren och har suttit på i princip konstant.Fint! Och det ser ju så mycket bättre ut när det är curved ends
Det ska vara 78790AVad har länken som satt på 16570 runt år 2000 för ref. Nr?