Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga tillbehör, ingen länk och fulpolerad. Snarare dyrt.Hej Explorer proffs! Vet inte om jag skriver i rätt tråd eller om ni kan hjälpa mig, har under en tid spanat runt på en Explorer 2 hittade en på jälmers ur för 35900kr vilket känns aningen för billigt, den är dessutom prissänkt en gång, vad tror ni? Tacksam för svar
https://www.blocket.se/vi/81929658.htm
Inga tillbehör, ingen länk och fulpolerad. Snarare dyrt.
Nyköp?NOS Explorer II 16570 random-serie
Haft den några år. En s.k. safe queen.Nyköp?
Blir det avplastning?
Tror det var 3500kr och man får tyvärr inte behålla den gamla.Vad kostar det att få ny bezel på 16570?
https://www.ebay.co.uk/itm/Ghiera-B...=item4b535ddcba:g:OdQAAOSwG9Fb1MtI:rk:31:pf:0Vad kostar det att få ny bezel på 16570?
Tjena 16570-älskare!
Har sökt svar på varför 16570 varit så underskattad men utan större lycka. Är det bara trender som ligger bakom? Hur ser ni på saken?
Och förresten, hör av er om någon är sugen på att avyttra en vit rackare
Vad är det för märkning på sidan?NOS Explorer II 16570 random-serie
Det är plast, som din rankVad är det för märkning på sidan?
Är det alltså plast från fabrik? Om jag inte fortsätter ställa dumma frågor kommer min rank alltid att vara plastDet är plast, som din rank
Haha helt rätt att fråga! kloka ord.Är det alltså plast från fabrik? Om jag inte fortsätter ställa dumma frågor kommer min rank alltid att vara plast
Det är en streckkod på skyddsplasten som används för inventering i Rolex automatiserade lager i Genève.Vad är det för märkning på sidan?
Kan bara hålla med dig, min ligger och gottar i bankfack för tillfället, väntar nog ett tag till sen när man tar fram den så känns det som ny klockaTredje gången gillt med vit 16570. Bästa gången hittills faktiskt
Opolerad -97a. Mycket nöjd.
Gången kan man inte klaga på.
Hjälp! Min 16570 från 1997 började i somras kännas märklig i uppdraget varpå jag åkte till min Ad och hörde mig för om orsaken då den fortarande var under servicegaranti, blev försäkrad om att det inte var något konstigt alls trots att sekundvisaren inte började röra sig förräns efter ca 20 drag och att det kändes som att det hackade väldigt mycket när jag drog upp den.
Någon vecka efter besöket så tjärvade den ihop totalt när jag drog upp den och stannade helt. Jag åkte tillbaka med klockan och fick den reparerad under garantin.
Men nu känns den ännu värre i uppdraget och det tog fortfarande 20 drag att få igång den. Jag vågar fan knappt röra klockan nu. Så min fråga är om era 16570's känns som att det ligger "grus" i kuggen när ni drar upp de? Oroar jag mig i onödan? Ingen av mina andra klockor känns lika rassliga i uppdraget, dock är detta min enda klocka med GMT funktion så kanske det beror på det?
Tacksam för all info jag kan få då min garanti går ut vilken dag som helst