Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow!Dagens Polar!
Skulle också vilja ha Jubilee till min, passar grymt bra!Testar något nytt!
Satan vad bra det blev med jubilee!Testar något nytt!
Hade tidigare en M-serie, bästa klockan jag ägt. Nu jagar jag en ny och vill gärna ha en med 3186-verket igen. Vet att det avhandlats tidigare om kopplingen rehaut/3186/serie och har för mig att jag läst att Z-serie med plastkort har 3186(dock hittar jag inte det nu). Någon som vet med säkerhet?
Jo precis. Men är sen serie=plastcert eller kom plastcert redan innan 3186 började användas?Från sent Z- Serie har 3186
Behöver inte vara med rehaut
Samtliga Z med 3186 jag har haft har varit med plastkort.Jo precis. Men är sen serie=plastcert eller kom plastcert redan innan 3186 började användas?
Från sent Z- Serie har 3186
Behöver inte vara med rehaut
antar att alla haft graverad rehaut också?Samtliga Z med 3186 jag har haft har varit med plastkort.
antar att alla haft graverad rehaut också?
Ok, intressant. Visste inte att det förekom 3186 utan rehaut så därav mina efterforskningar då jag hittat ett exemplar med den kombinationen.Nope inte alla
Är det ett super jubilee som vanligtvis sitter på DJ 36? Vad använder du för ändlänkar isf?16570 M-serie med 3186 verket på Super Jubilee
Är det ett super jubilee som vanligtvis sitter på DJ 36? Vad använder du för ändlänkar isf?
Boetten ser mkt bra ut.Har kollat in denna 16570. Nån här som kan se skicket? Ska vara 4 av 5 enligt säljaren.
Tidsenlig länk osv?
Klockan är en T serie.
Tacksam för svar
Dum fråga kanske men vilket år är den från?Har kollat in denna 16570. Nån här som kan se skicket? Ska vara 4 av 5 enligt säljaren.
Tidsenlig länk osv?
Klockan är en T serie.
Tacksam för svar
Kikade på deras sida nu och såg att den är från 1997. Min är från samma år men har en annan clasp.Har kollat in denna 16570. Nån här som kan se skicket? Ska vara 4 av 5 enligt säljaren.
Tidsenlig länk osv?
Klockan är en T serie.
Tacksam för svar