S
Staafen
Guest
Riktigt fin färg på tritiumet! Fick min idag, den är från 1997.Tackar. Den är från 1991.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin färg på tritiumet! Fick min idag, den är från 1997.Tackar. Den är från 1991.
Nej nej nej, denna klockan ska vara på länk, förstör nu inte!Det kommer jag garanterat!
Hahaha man måste ju få testa lite. Jag har ett galet snyggt Shell Cardovan som jag tror att t.o.m du kommer gilla. Annars föredrar jag oftast länk på Rolex.Nej nej nej, denna klockan ska vara på länk, förstör nu inte!
Jag tror att jag är kär!
Stort tack @Tigerrrr!Den ser mkt trevlig ut och stort grattis
God morgon Explorers! (såg att jag har fel datum)
Ja jag håller med! Med största sannolikhet opolerad vilket är skönt.Den har en trevlig, använd patina ser det ut som. Gillar det mkt.
Jag hoppas att tritiumet får samma ton som på din, krämig och fin!Den har en trevlig, använd patina ser det ut som. Gillar det mkt.
Jag hoppas att tritiumet får samma ton som på din, krämig och fin!
Haha, vilken otroligt jobbig väntan det skulle vara. Lumen på min har börjat gulna fint men det framgår inte riktigt på bilderna.Det sägs att långvarigt mörker är bästa förutsättningen för att tritiumet ska gulna. Sedan tror jag att det också beror på hur/var tritiumet är tillverkat. Verkar som vissa årsmodeller gulnar mer/lättare. Så in i bankfacket och ta fram den om 10år
Lite dålig fart i den här tråden tycker jag! Kom igen nu Explorers!
Du har ju en spännande och mycket fin klocka där iaf!Har inget spännande på gång just nu, får nöja mig med lektyr
Du har ju en spännande och mycket fin klocka där iaf!
Tack! Jag kände direkt att detta är en keeper.Man tackar! Hoppas du trivs bra med din, ser underbar ut
Jag sålde precis min Speedy och köpte en 16570!
Lycka till med letandet, bara att sälja av Speedyn och slå till när det dyker upp en.
Jag är otroligt nöjd! Båda är som sagt fina klockor men denna har något speciellt!Haha härligt, då är jag inte ensam . Fantastiska klockor båda två, men prioritera måste man tyvärr.
Tack så mycket, håller tummarna .
Jag är otroligt nöjd! Båda är som sagt fina klockor men denna har något speciellt!
1171-länken gör mycket för Speedyn dock.
Stort tack!Skön känsla när man prickat helt rätt, grattis .
Mycket trevlig kombo!Dags för en Polarvit på Super Jubilee
Knivskarp boett!Dags för en Polarvit på Super Jubilee