Hur kan det komma sig?Kikade på deras sida nu och såg att den är från 1997. Min är från samma år men har en annan clasp.
Kan denna va eftermonterad och inte tidsenlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur kan det komma sig?Kikade på deras sida nu och såg att den är från 1997. Min är från samma år men har en annan clasp.
Bra fråga, min är dock en U-serie så det kanske beror på det. Nu har jag inte den länken på så kan inte ta en bild men den ser ut som en kortare version av 16610ans clasp.Hur kan det komma sig?
Kolla här på köp och sälj annars, det finns ett par Polar ute till salu.Hur kan det komma sig?
Bra eller anus?
Jag med, både oyster och jubilee.Är väldigt svag för länk men den där varianten gjorde sig bra på explorern
Tycker absolut det funkar!Bra eller anus?
Tritiumet har börjat gulna och få en fin patina, detta framgår inte av bilder tyvärr. Med bandet på framhävs detta vilket jag gillar!Tycker absolut det funkar!
Ja precis, lite vintagekänsla är aldrig fel min är tyvärr alldeles för ny för mys-index...Tritiumet har börjat gulna och få en fin patina, detta framgår inte av bilder tyvärr. Med bandet på framhävs detta vilket jag gillar!
Bra men bättre på länk! Provade nåt liknande på min svarta för ett tag sen.. Länken åkte på igen tämligen snabbt.Bra eller anus?
Dålig fart på denna tråd tycker jag!
Stort tack! Jag testar läder i några dagar så får vi se om det blir oyster eller jubilee efter. =) Trevlig kväll!Vilket fint exemplar. Givetvis ska du köra den på länk .
Stort tack! Jag testar läder i några dagar så får vi se om det blir oyster eller jubilee efter. =) Trevlig kväll!
Dålig fart på denna tråd tycker jag!
Stort tack! Den är från 1997.Snyggt ex. Vad är det för årsmodell?
En av de trevligaste klockorna jag ägt! Grattis!Då ramlar förhoppningsvis en in på onsdag!! Länge sen jag såg fram emot en kocka så mycket
Tackar, grymt taggad kul med fullset ocksåEn av de trevligaste klockorna jag ägt! Grattis!
Skoj! Har du några bilder redan nu?Tackar, grymt taggad kul med fullset också
Snyggt!Från säljaren!
Danke!Snyggt!
Vad rekommenderar bandkungen att man plockar hem för band? Beställt ett olivgrönt och ett grått nato, något att jag missat?Snyggt!