Nice, bra spridning där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice, bra spridning där.
En fantastisk trio Grattis till nytillskottet i mitten!GMT Chronograf Dykare
Tackar Stefan Glad påsk!En fantastisk trio Grattis till nytillskottet i mitten!
Glad påsk, Bas!Tackar Stefan Glad påsk!
Bästa vettefan men ett tema
Skulle gärna haft en annan Rolex med blå tavla och blå vridring istället för den som nu ligger i mitten
Magi! Har svår ångest över att jag inte klippte den Kermit som fanns hos Rob för ca en månad sen. Fullset, sista serien och opolerad eller väldigt lite polerad.Dagen trippel, det bästa från femsiffriga referenser med datum
Förstår det. Låter inte billigt men lär väl aldrig bli billigare ...Magi! Har svår ångest över att jag inte klippte den Kermit som fanns hos Rob för ca en månad sen. Fullset, sista serien och opolerad eller väldigt lite polerad.
Nu ligger det en ute på sälj. HuggMagi! Har svår ångest över att jag inte klippte den Kermit som fanns hos Rob för ca en månad sen. Fullset, sista serien och opolerad eller väldigt lite polerad.
Från vilket år skall man titta på när det gäller 16610lv ?Nu ligger det en ute på sälj. Hugg
Beror lite på vad man vill ha och betala...de första med flat4 är rätt dyra, sedan kommer några år med ”vanliga” som är de billigaste och sista året kom randomserie, de koster lite mer än de vanliga men mindre än flat4. Alla 16610LV kostar ju huggormFrån vilket år skall man titta på när det gäller 16610lv ?
Alla kermit är nog eftertraktadeÄr det bara randomserie av dem sista årgångarna som är eftertraktad eller även dem med rehaut?