Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oyster, Jubilee, President ♕
Otroligt fina klockor genomgående, sen är ju tavlan på DD:n så sjukt bra. Har försökt lägga tankarna på en DD åt sidan (törs inte ens titta i den specifika tråden här på KS), men blir ju hopplöst svårt när man ser en sån där.
Fanimej stenhård trippel. Årtal på dessa enhörningar?Rolextrippel
56’, 68’ och ~74’Fanimej stenhård trippel. Årtal på dessa enhörningar?
Trevlig uppsättning och söt familjemedlem!Kör dessa 3 för tillfället
Ja den är trevlig! Hamilton hälsar och tackarTrevlig uppsättning och söt familjemedlem!
Nice, var har du hittat Orienten? Jagade den vittavlade men gav upp.Min Rolex trippel: Explorer, DJ och Day-Date ... lägger väl till en Sub också någon dag för att få samlingen mer ”komplett”
Tack Har också letat efter samma modell länge. Brydde mig inte om vilken färg på tavlan men ville gärna ha 36 eller 38mm. De flesta som dyker upp verkar vara 31, 32 eller 34mm. Hållt koll av och till på Yahoo Japan och eBay, missat ett par auktioner, men tillslut hade jag tur och lyckades knipa en på eBay.Nice, var har du hittat Orienten? Jagade den vittavlade men gav upp.
Shit, den DD är nog min gral!Oyster, Jubilee, President ♕
Inget stål här
Tunga klockorMåste lägga upp nya trippeln här med
Måste lägga upp nya trippeln här med
KrampTunga klockor
Go trippel. Vem behöver stål liksom.