Vad menar du med bang for the buck?Kramp
Älskar egentligen stål, men sämre bang for the buck.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad menar du med bang for the buck?Kramp
Betalar hellre 30% under list för guld än +30% över för stål.Vad menar du med bang for the buck?
Måste lägga upp nya trippeln här med
Bra träningKramp
Tack! Funderar dock på skicka 116618Grattis till tres Amigos
Vilken håll-käften-trippel!Måste lägga upp nya trippeln här med
Åh, är det Rams som har designat Braunklockan? Letar fortfarande efter en radio som han designat (Braun RT-20) vi hade den hemma när jag var liten, men försvann vid en flytt, vill gärna hitta en till mitt eget hem...Digitaltrippel
Måste lägga upp nya trippeln här med
Dieter Rams och Dietrich Lubs. Väldigt mycket klockikon för helt rimliga pengar.Åh, är det Rams som har designat Braunklockan? Letar fortfarande efter en radio som han designat (Braun RT-20) vi hade den hemma när jag var liten, men försvann vid en flytt, vill gärna hitta en till mitt eget hem...
MagiskMåste lägga upp nya trippeln här med
Digitaltrippel
Coolt!! Vilken sjuk trippel, GrattisMåste lägga upp nya trippeln här med
En är ju till digCoolt!! Vilken sjuk trippel, Grattis
Ja man är ju sugenEn är ju till dig
16750
16610
2201.50
Önsketänkande
Ryktet på stan säger att Panerai blivit nya Bratten i GBG, så OK att flippa numeraDetta är mitt bidrag
Funderar på att sälja bratten men som Göteborgare är ju en bratte ett måste
Jag har inte så bra koll på hur ryktena på stan går men jag får nog byta ut den mot en panna Det är ju en helt okej anledning när flickvännen frågar varför jag bytt klockaRyktet på stan säger att Panerai blivit nya Bratten i GBG, så OK att flippa numera
Clean trippel, snyggt!Triss i Rolex