Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det någon skillnad på trillingarna?
Prototyp-trippel av Astron-omiska proportioner.
Band och färg.Är det någon skillnad på trillingarna?
Jo, det ser jag. Tänker mer på funktioner/insidanBand och färg.
https://klocksnack.se/threads/pictorial-seiko-astron-ssh001-003-006.103918/Jo, det ser jag. Tänker mer på funktioner/insidan
Läckra allihopa!https://klocksnack.se/threads/pictorial-seiko-astron-ssh001-003-006.103918/
Det är ett nytt urverk men alla tre modeller har samma verk.
Dra mig baklänges vilken grym panna-trippel!Är man Panerista så är man..
- PAM932, Radiomir 1940-case, Boutique Edition, 388 ex
- PAM671, aka. Bronzo, aka. Blonzo; Luminor 1950-case, Submersible, Special Edition, 1000 ex
- PAM911, aka. Last One For Paneristi; Luminor-case (Bettarini-case), Paneristi Special Edition, 500 ex
Prototyp-trippel av Astron-omiska proportioner.
Mina tre huvudklockor, lika nöjd med alla!
Är medveten om att inlägget är från 2013. Men jösses vilken snygg Heuer. Någon som vet vilken ref? Har du kvar den?
Fan vad bronzon är grym!Är man Panerista så är man..
- PAM932, Radiomir 1940-case, Boutique Edition, 388 ex
- PAM671, aka. Bronzo, aka. Blonzo; Luminor 1950-case, Submersible, Special Edition, 1000 ex
- PAM911, aka. Last One For Paneristi; Luminor-case (Bettarini-case), Paneristi Special Edition, 500 ex
Vad är det för jlc? Ser jäkligt nice utInget stål här
Ruggigt tung trippelMåste lägga upp nya trippeln här med
Vad är det för jlc? Ser jäkligt nice ut
Tack ska kolla in den!Navy Seals Diver Alarm, titanboett.. bär skönt.
Eller Daytonan så har du en snygg genomgående trippelHär är min bästa trippel. Båda gmtarna brukar sitta på länk men jag provar lite olika. Rätt sugen på att byta ut pepsin mot en 1675 eller liknande, då skulle det kännas väldigt fulländat
Fantastisk trippel! Cigarrerna var inte dumma heller. Snyggt!!
Tack snälla, jag har dock spammat med dom där två bilder hela dagen och för det ber jag om ursäkt, men dom är värda det!Fantastisk trippel! Cigarrerna var inte dumma heller. Snyggt!!
Det är inget att be om ursäkt över, fina bilder på fantastiska klockor. Spamma på säger jag!Tack snälla, jag har dock spammat med dom där två bilder hela dagen och för det ber jag om ursäkt, men dom är värda det!
Tack ska kolla in den!
Absolut, drar ett pm om suget blir för stort slut på klockkontot för tillfället dockVill du ha en så säg till, gör ett fair price