Svärta är vackert!Tack! Hemma En blixt upp i det vita taket snett ovanför bara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svärta är vackert!Tack! Hemma En blixt upp i det vita taket snett ovanför bara.
Helt ny klocka på gummi. Riktigt bra!Min bästa trippel just nu
Ja, den gör sig magiskt bra på gummi.. TackHelt ny klocka på gummi. Riktigt bra!
Och ett handledsskott med den kan du väl bjussa på...hur stor är den?Ja, den gör sig magiskt bra på gummi.. Tack
Det är en 15300or så 39mm.Och ett handledsskott med den kan du väl bjussa på...hur stor är den?
Vad kostar gummit samt hur ser spännet ut?Ja, den gör sig magiskt bra på gummi.. Tack
Mycket fin klocka, får gratuleraDet är en 15300or så 39mm.
Mycket bra, alltid kul när du visar upp någon av dina klockor
Förmodligen KS bästa trippel
Bara roligt att det är uppskattat.Mycket bra, alltid kul när du visar upp någon av dina klockor
Tack snälla! De är iaf bra i sin lilla nisch. Det finns många fina klockor på forumet.Förmodligen KS bästa trippel
Den där gmtn är lika imponerande att se varje gång! Dom andra är såklart inte fy skam heller. Riktigt grym trippel
Det är orginalviklåset som sitter på. Köpte detta gummit från APbands.com faktiskt. Orkade inte hålla på att vela med massa ADs som inte vill sälja gummi till 15300. Tycker kvaliten är mycket bra än så länge iaf. Kostade ca 2500:-.Vad kostar gummit samt hur ser spännet ut?
En av de mer prisvärda enligt mig.
Mycket har blivit dyrt, inte minst Rolex. Finns dock fortfarande prisvärda modeller. Denna trio går exempelvis att handla billigare än en begagnad Batman.
Black & Blue
Haha, den är helt klart också prisvärd! Den passar dock inte in i min polistrippel i Blå/SvartSnyggt! Helt klart en trio med bredd. Kan dock sakna något litet, tunt och guldigt Typ en Dumont tex
Haha, den är helt klart också prisvärd! Den passar dock inte in i min polistrippel i Blå/Svart
Gammalt skräp. Var e guldet liksom?
Har inte råd med guld.Gammalt skräp. Var e guldet liksom?
Same same?En av de mer prisvärda enligt mig.
Mycket har blivit dyrt, inte minst Rolex. Finns dock fortfarande prisvärda modeller. Denna trio går exempelvis att handla billigare än en begagnad Batman.
Black & Blue
Bra!Same same?
Tudorn är lite som Daytonan på Antique Roadshow. Never used, du har bara tagit ut och tittat på den några gånger sedan du köpte den ny!