Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Two-tone ftw!
Inte hänt så mycket sen sist, men för egen del så trivs jag bättre med den här trippeln.
MTM från @Fredrik (Swe), getläder.Varifrån kommer det där bandet till tanken?
Man blir så glad av att se en sån här trippel ist för tre sportrolexar på oyster. Denna är ju mer passande för större delen av befolkningen som jobbar på kontor också.
Inte hänt så mycket sen sist, men för egen del så trivs jag bättre med den här trippeln.
LäääääätttttDen där tanken! Känns bra att se hur väl den trivs hos dig Och Bulgarin är en mycket roligare klocka än Tudor BB, i mitt tycke.
Kul att du gillar, precis passade för en kontorsråtta som mig.Man blir så glad av att se en sån här trippel ist för tre sportrolexar på oyster. Denna är ju mer passande för större delen av befolkningen som jobbar på kontor också.
Ja den uppskattas! Just Bulgarin har överraskat stort på mig, har nämnt det förut men designelementet med BVLGARI - BVLGARI på glasringen tycker jag är så bra.Den där tanken! Känns bra att se hur väl den trivs hos dig Och Bulgarin är en mycket roligare klocka än Tudor BB, i mitt tycke.
Har du något favoritmärke?Nu har jag uppdaterat min trio
Har du något favoritmärke?
Har du något favoritmärke?
Tre olika märken och otroligt olik varandra. Så här ska en bra trippel se ut enligt mig.Nuvarande trippel
Tack! Jag håller såklart medTre olika märken och otroligt olik varandra. Så här ska en bra trippel se ut enligt mig.
Kan gärna ta de två på höger, mycket snygga
NaeHar du något favoritmärke?
Snygg trio, vem får mest handledstid?Nuvarande trippel
Vad är det för ref på Santos? Snygg!!
Kan inte ref, tror inte det är så vanligt att Cartiers klockor benämns i referensnummer. Men det är en Santos Carree, troligtvis från 80-talet.Vad är det för ref på Santos? Snygg!!
Kul trippel! Vad är det för strap på Rolexen? Ute efter ett tunt bra svart läder.Nuvarande trippel
Tack!. Det är från https://www.atelier-romane.com/ Det är ett Luxury black Barenia. Tunt och fint. Kan rekommendera detKul trippel! Vad är det för strap på Rolexen? Ute efter ett tunt bra svart läder.
Tack!Bara att gratulera! Snyggt
Tack! Santosen och Grand Seikon är ganska nyinköpta. Så svårt att säga. Får återkomma om det lite längre fram.Snygg trio, vem får mest handledstid?