Gladare idag?I wishKöpte igår em till ca 8. Köpte FCP till 330.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gladare idag?I wishKöpte igår em till ca 8. Köpte FCP till 330.
Haha, ja, gäller att ha mycket is i magenSjukt vad FCP hoppar upp och ner
starbreeze vaknade till lite idag med VD-köpet. kan ju bli intressant också
Sjukt dåligt att de införde microtransactions, när de lovade att de inte skulle göra det...Ja jag hoppas mycket på SB
Sjukt stor marknad!
Sjukt dåligt att de införde microtransactions, när de lovade att de inte skulle göra det...
Sålde ut mig alldeles för tidigt. Har gått in flera gånger, alltid tajmat dåligt, hehe... so no more STAR for me...Läste om det
Som funktion gillar jag det, pengamässigt
Spelar dock inte PD2 så kan inte uttala mig om påverkan i spelet
Har ingen enorm summa i SB men tillräckligt för att följa då och då![]()
Köpte några pb(precise biometrics) nyss.
Undrar jag om det var klokt....
Rapport på torsdag, kommer att bli en händelserik dagKänns som att FPC har hämtat sig rätt bra nu
Ja det skall bli intressant!Rapport på torsdag, kommer att bli en händelserik dag
http://www.reuters.com/article/2015/11/02/fingerprint-cards-competition-idUSL8N12X1HD20151102
:OSålde ut mig alldeles för tidigt. Har gått in flera gånger, alltid tajmat dåligt, hehe... so no more STAR for me...
Inte många licensspel som blir bra:O
Köp-läge på STAR enda fram tills lanseringen av OTWD ju!![]()
![]()
Det händer.Inte många licensspel som blir bra![]()
Riddick är bra, det stämmerDet händer.Nu har ju inte nya Star mycket gemensamt med gamla Star förutom namnet, men första Riddick-spelet gamla Star gjorde är riktigt bra.
Telltale hade förra sommaren sålt 28 miljoner ex av sitt TWD-spel, man undrar vad den siffran står i nu? TWD är ett extremt starkt varumärke. http://www.techtimes.com/articles/11417/20140728/walking-dead-video-game-telltale-games.htm
Nu lär visserligen stor försäljning av oTWD vara någorlunda diskonterat med tanke på värderingen. Den stora potentialen ligger i framförallt StarVR, Geminose och förläggardelen.
Jag tror mer på uppköp av tekniken så småningom. Rent logiskt är det är ett för stort projekt för Star på sikt, så känner jag. Uppköpen har börjat komma på bred front och VR spås bli nästa stora sak i branschen. StarVR har fått mycket god press men har inte kommit lika långt som vissa andra. För mig är det produkten med mest potential för min kassa.Riddick är bra, det stämmer
Bra att du tog upp VR, alltså, jag förstår inte hur man som spelföretag kan få för sig att satsa på VR, speciellt när det finns större aktörer med mer pengar som också satsar på VR.
I skrivande stund tror jag inte på VR alls, det är alldeles för nischat och alldeles för dyrt att det ska kunna slå. Det behöver dessutom vara trådlöst för att det ska kännas användarvänligt...
http://www.nordichardware.se/Spel/o...teknik-till-pc-har-en-akilleshael-kablar.html
Ja det känns som att de kan göra något vettigt av detNu är inte jag allt för såld på VR. Men de har ganska schyssta partners när det kommer till StarVR.
Stämpla om mina A till B idag.
Må så vara, att VR är nästa stora grej, men jag tror som sagt att det dröjer ett tag till innan det slår igenom.Jag tror mer på uppköp av tekniken så småningom. Rent logiskt är det är ett för stort projekt för Star på sikt, så känner jag. Uppköpen har börjat komma på bred front och VR spås bli nästa stora sak i branschen. StarVR har fått mycket god press men har inte kommit lika långt som vissa andra. För mig är det produkten med mest potential för min kassa.
Men vem bryr sig nu? Nu är det trading i Finger som gäller. Det var många år sedan vi hade en så extremt tradingvänlig aktie som just nu.![]()
Dom bör gå upp på ATH innan fredag, sen så får vi se vad som händer?Wnt, vad tror ni?
Precis min tanke.Dom bör gå upp på ATH innan fredag, sen så får vi se vad som händer?
Man kan ju inte satsa allt på ett kortKöp beggade Rolex, bär dem och sälj några år senare. Andrahandspriserna på Rolex har ju gått som tåget![]()
Diversifiering är för fegisar, men köp en Omega också i så fallMan kan ju inte satsa allt på ett kort![]()
Nu är inte jag allt för såld på VR. Men de har ganska schyssta partners när det kommer till StarVR.
Stämpla om mina A till B idag.
PB drar efter släpp om positivt Q3!