• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

få pengar att växa.

Beowulf gick från 0,44 till 0,88 på några dagar. Vad hände här? Jag trodde de hade same-problem, så jag hoppade av i oktober och var nöjd med det tills jag kollade börsen idag.

Beowulf gick från 0,44 till 0,88 på några dagar. Vad hände här? Jag trodde de hade same-problem, så jag hoppade av i oktober och var nöjd med det tills jag kollade börsen idag.

Bloggpost som hypade den extremt hårt. Det kommer komma ett slutligt beslut om tillstånd före sista november och mycket pekar på att det blir ett ja. Enligt bloggaren på Redeye kommer de då öka 2000%. Kanske man ska ta med en nypa salt med tanke på malmpriset, men jag tänkte väl prova några tusenlappar i alla fall.

Bloggpost som hypade den extremt hårt. Det kommer komma ett slutligt beslut om tillstånd före sista november och mycket pekar på att det blir ett ja. Enligt bloggaren på Redeye kommer de då öka 2000%. Kanske man ska ta med en nypa salt med tanke på malmpriset, men jag tänkte väl prova några tusenlappar i alla fall.
Intressant. Jag sitter på jobbet själv, så jag har inte lyckats kolla igenom alla nyheter än. Men det låter spännande. Jag är dock tveksam till att vår rödgröna regering gör beslut för Beowulf's fördel, men jag är å andra sidan inte speciellt insatt just nu. Ska läsa på om detta och lär väl gå in med några lappar om det verkar hoppfullt.

Intressant. Jag sitter på jobbet själv, så jag har inte lyckats kolla igenom alla nyheter än. Men det låter spännande. Jag är dock tveksam till att vår rödgröna regering gör beslut för Beowulf's fördel, men jag är å andra sidan inte speciellt insatt just nu. Ska läsa på om detta och lär väl gå in med några lappar om det verkar hoppfullt.

Här kan du läsa:
http://www.redeye.se/aktiebloggen/beowulf-mining/beowulf-kommer-sla-alla-tidigare-kursraketer

Ingen aning om vem bloggaren är, så kan ju vara bull.

• Like
Reactions: CCB
Kan nog bli att desto mer det står klart att fing tjänar pengar och är erkänt etablerade desto mindre svängningar blir det åt båda hållen
Mindre förhoppningsbolag :)

Jäklar vad Clavister Holding (CLAV) har klättrat senaste månaden!
Stod länge och stampade på 45-50 innan den small iväg upp till nuvarande 63

Har tidigare ägt Tobii och har köpt en post igen som ska få ligga
Någon mer som har aktier där? Häftig teknik helt klart

image.jpg
Hehe..

Tillbaka
Topp