Dr Hochblume
Silver
Jag fick också 210 av 300. 110 Nordnet och 100 Swedbank
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pengarna som reserverats och dras den 2/11 gäller bara tilldelningen du fick.Fick också Volvo, cirka 75% av det jag önskade.
Dock så står det att beloppet reserveras idag och dras den 2/11. Köper jag till högre kurs då om kursen dyker under dagen eller vice versa lägre kurs om kursen går upp innan det datumet när det dras?
Pengarna som reserverats och dras den 2/11 gäller bara tilldelningen du fick.
Affärer du gör framtill dess dras omgående.
Vad märkligt! Mina fanns på ISK i morse.Jo, men det har inte reserverats och jag har inget innehav i depån. Har endast ordern där det står att jag ska få tilldelningen.. Alltså kan jag inte göra något med den tilldelningen jag har fått då den inte är tillgänglig.
Vad märkligt! Mina fanns på ISK i morse.
Den dyker på måndagFick 230 utav 500st uppdelat på två olika konton. Tänkte sälja direkt och ta gratislunchen men valde att behålla. Såg nu den var upp +20% så där gjorde man ju rätt.
Kan ju vara bra att ha något annat än gambling-aktier. Veckans rapportörer gick ju sådär, Kindred och EVO rusade ju inte på rapport direkt :-( Tur man är härdad.Den dyker på måndag
Jag sålde del av mina jag fick tilldelade på Avanza, och köpte fler på annan bank där jag inte loggar in så ofta. Lång. Säga vad man vill om kineserna, men de har gjort det otroligt bra med Volvo. Det bästa som kunde hända för arma Volvo Cars var att slippa Ford och komma till Geely. Orosmolnet är väl det högt värderade Polestar som Volvo är storägare i.Vad tänker ni som tecknat Volvo? Kortsiktigt som hypad IPO eller lång?
Svarar mig själv. Tror det blir en exit imorgon, måndag, dagen före rapport. Tänker att det finns för mycket att bevisa för den värdering som ligger. Det blir att vikta upp Investor samt att det börjar se ut att vara läge att lägga en post i Embracer igen.Funderar förövrigt hur jag skall göra med mina Hexatronic som snart rapporterar. Tankar från er andra? Är själv inne på att sälja av innan rapport då de har mycket att bevisa efter en galen uppgång i år.
Funderar förövrigt hur jag skall göra med mina Hexatronic som snart rapporterar. Tankar från er andra? Är själv inne på att sälja av innan rapport då de har mycket att bevisa efter en galen uppgång i år.
Värderingen enbart. Jaja… det är inte sista gången man gör fel.Jag har också funderat där.
Samtidigt har jag en tro på dem...
Vad får dig att tänka att du ska släppa dem?
Något du sett?
Så blev det för stunden iaf. Ner till 60 nu. Tror det blir en skakig resa närmsta månaden.Den dyker på måndag
Kul med fler som kör på Valours cert! Själv har jag gått in med mindre poster i Bitcoin, Polkadot och Solana. Små positioner, men ska nog utöka allteftersom.Nu har jag blivit riktigt häftig, köpte in både bitcoin och ether cert.
väldigt små poster bara för att se hur jag hanterar lite mer volatila resurser.
Blir evt så att man går och skaffar sig en wallet längre fram.
Tekniskt är jag helt på hur de fungerar, men är skeptisk till ekonomin i det hela. Men pepp
Blev Valours två cert som ligger på Avanza.
Kul med fler som kör på Valours cert! Själv har jag gått in med mindre poster i Bitcoin, Polkadot och Solana. Små positioner, men ska nog utöka allteftersom.
Inte ether?Jag valde dom 2 då det är de enda jag faktiskt har koll på tekniken bakom och vilka problem de hoppas lösa.
To the moon eller något annat coolt för att visa att jag hänger med
Inte ether?
Låter bra, Ether har potentialen att rusa på riktigt ordentligt under kommande år. Säger dom som förstår den där världen...Jag har Bitcoin och Ether certen inte koll på övriga crypto alls. Och bara teknisk koll på de två. Som finansiella instrument är jag väldigt grön