• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

få pengar att växa.

Ang. Volvo så har det varit en riktig soppa med Swedbank..
På lanseringsdagen fanns inte aktierna i depån förrän efter att börsen stängt.
Idag när jag skulle in och sälja av vid 65SEK så har Swedbank tekniskt fel och det går inte att logga in, i skrivande stund är vi nere på 60...

@Bonumm - Vill minnas att du också kör Swedbank, vad har du gjort i situationer likt denna?
När det strula som värst förra året under oktober-december så fick vi på Swedbank handla utav courtage. Det gick att ta upp ärenden om man som i ditt fall hade planerat att sälja utav något som i detta fall inte var möjligt. Då kunde man göra någon reklamation. och eventuellt få pengar för den förlust man lidit. Ring supporten, de var ganska hjälpsam. Ring och bråka då borde du i alla fall få handla gratis ett tag.

Ni handlar ju fel coin grabbar ;-) Läste att någon köpt SHIBA INU för 8000$ förra hösten och att den posten idag var värd 5,3B$ (5,3 miljarder dollar). Tydligen så hade ingen rört innehavet på adressen heller. Skapligt sjuk ökning, måste ju vara århundradets investering om den någonsin omsätts till fiat.

Ni handlar ju fel coin grabbar ;-) Läste att någon köpt SHIBA INU för 8000$ förra hösten och att den posten idag var värd 5,3B$ (5,3 miljarder dollar). Tydligen så hade ingen rört innehavet på adressen heller. Skapligt sjuk ökning, måste ju vara århundradets investering om den någonsin omsätts till fiat.
Jag köpte shiba för 280kr i slutet av sommaren bara för att testa.
Är nu uppe i över 3000kr.
Man skulle ha köpte för mer :)

SJUKT!

Fatta ångesten att ha tappat bort sin USB sticka med 5,3 miljarder dollar på, varför skulle hen annars inte använt några pengar?

Igår vid lunch ja. Idag nej. Inte sista misstaget eller första. Som tur är behöll jag en del.

ähhh som sagt, du har ju kvar 40% iaf. Du kan ju snitta in dig när det blir minus 1-5% dagar vilket ju ändå sker relativt ofta.

Jag har också gjort liknande val för att safe’a och fått ångra mig, man får stå sitt kast helt enkelt.

Senast ändrad:
ähhh som sagt, du har ju kvar 40% iaf. Du kan ju snitta in dig när det blir minus 1-5% dagar vilket ju ändå sker relativt ofta.

Jag har också gjort liknande val för att safe’a och fått ångra mig, man får stå sitt kast helt enkelt.
Sen får jag trösta mig just nu med att en hygglig del av vinsten gick in i BBLN sent igår. Ingen större analys men om vnv och kinnevik finns med så litar jag på att de gjort en bra analys av bolaget. Fortsätter det uppåt träffade jag botten efter ipo. Brukar aldrig hända.

Har man i Sverige mojlighet att kopa Global Founderies? Jag lyckades fa 200 vid IPO och So far So good.
Nog bor efterfragan pa halvledare fortsatta vara stark mtp dagens brist?

Har 3 st bolag som är mina stora sänken sen jag började. Men känner att det är 2 bolag jag tror på och som kommer växa vidare, det ena ordentligt och det andra långsamt.

Någon annan som sitter på surdegar som ni vill rensa ut för att få ett snyggare gränssnitt men låter bli?

Bolagen för mig är:

Embracer: -33%
AT&T: -30%
Goobit Group: -66%

Tillbaka
Topp