• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

få pengar att växa.

Jävlar vilket ras. Embracer, Catena och Evolution... hann knappt blinka. Nu ska jag logga av Avanza ett tag känns det som och ta en öl eller nåt istället.
Fan vad dom fick sig, sjuk reaktion på en bra rapport från Embracer. Om än inte helt oväntad. Fan vad glad jag är att jag gjorde mig av med Evo, Embracer och Kindred för ett tag sen.

Synd man inte hade torrt liggande, kunde man lastat in rätt bra i embracer vid öppning.. nu är det ju bara minus 10% vilket känns rimligt när man slår prognos med råge.

Idag backar vi typ 3% totalt på aktier. Men sånt är livet. In Wingefors we trust.

Ny igaming etf i USA som innehåller bla evo och kindred, kan väl hjälpa till att öka värdet på aktierna?

Senast ändrad:
Om det inte va bubbelvarning inom elbilar innan så har det inte blivit bättre sen Rivian börsnoterades. Lite "Jobbigt" när man sitter med lite innehav och bara vill ta hem vinsten samtidigt som man vill rida vågen lite till :) #fomo

Vilken jäkla skitdag idag. Har ju annars varit bra drag sista tiden med ATH i förrgår. CTM som jag har det mesta degen i rasade ju rejält. Satt fulltankad över rapporten som vanligt och då är dessa dagar inte kul. Sitter på CTM ett halvår till och omvärderar efter Q1. Köpte mera EVO i dippen idag. Tappade 1/3 av årets vinst idag 😩 Vilken jäkla berg o dalbanan det varit detta år.

Vilken jäkla skitdag idag. Har ju annars varit bra drag sista tiden med ATH i förrgår. CTM som jag har det mesta degen i rasade ju rejält. Satt fulltankad över rapporten som vanligt och då är dessa dagar inte kul. Sitter på CTM ett halvår till och omvärderar efter Q1. Köpte mera EVO i dippen idag. Tappade 1/3 av årets vinst idag 😩 Vilken jäkla berg o dalbanan det varit detta år.
Dax att stanga av datorn och ta en pilsner alltsa.

For hade det varit grona skona siffror idag sa hade vi alla hort om hur fantastiskt allt ar.
Det ar en marknad. Inte en garanterad konstant uppgang som aldrig slutar,utan bade upp och ner. Men om man landar pa fotterna sa ar det gott nog

Dax att stanga av datorn och ta en pilsner alltsa.

For hade det varit grona skona siffror idag sa hade vi alla hort om hur fantastiskt allt ar.
Det ar en marknad. Inte en garanterad konstant uppgang som aldrig slutar,utan bade upp och ner. Men om man landar pa fotterna sa ar det gott nog

Bull.png

Tillbaka
Topp