Dipp? Den är ju ner 100% över lite tid.Var påväg in i GEVO eftersom jag gillade idén, men hade lite för lite kontanter redo och nu kanske jag får vänta på en dipp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dipp? Den är ju ner 100% över lite tid.Var påväg in i GEVO eftersom jag gillade idén, men hade lite för lite kontanter redo och nu kanske jag får vänta på en dipp?
För mig en dipp, så jag har råd. Eller så får jag vänta till lite senareDipp? Den är ju ner 100% över lite tid.
Orättvist och hemskt för den oskyldiga människan... tyvärr.Ryssland kommer ju bli ett u-land när detta är klart. Alla större företag håller ju på att avveckla verksamheten där. Börsen och rubeln kraschar. Detta kommer att kosta medelryssen enorma summor och minskad välfärd.
De oskyldiga människorna i Ryssland blir inte bombade i nuläget. Svårt att skydda ryska medelklassen under rådande omständigheter, men är inte det primärt Putins uppgift?Orättvist och hemskt för den oskyldiga människan... tyvärr.
Pratade vi om de ekonomiska faktorerna för gemenman eller har jag missuppfattat nånting?De oskyldiga människorna i Ryssland blir inte bombade i nuläget. Svårt att skydda ryska medelklassen under rådande omständigheter, men är inte det primärt Putins uppgift?
Ontopic: glad att jag växlade över 30% till guld och kontanter i december.
/B
Guld och hard cash, dags för rap video?De oskyldiga människorna i Ryssland blir inte bombade i nuläget. Svårt att skydda ryska medelklassen under rådande omständigheter, men är inte det primärt Putins uppgift?
Ontopic: glad att jag växlade över 30% till guld och kontanter i december.
/B
Casha ut hälften av allt 21 feb. Ligger och väntar på mindre oroliga tider innan jag går in med dom pengarna igen. Sen har de mesta legat still nu också bland mina innehav.Härinne händer det inte mycket. Har alla cashat ut? Blir intressant och se vad Powell gör i morgon.
Roligare att skriva när det stiger.Härinne händer det inte mycket. Har alla cashat ut? Blir intressant och se vad Powell gör i morgon.
Fred imorgon och CTM sticker 400%Jag hade tänkt lasta in mera nu i dippen men tillfället att köpa en 116509 till list dök upp. Så det blev en till klocka i stället. Kändes helt rätt faktiskt.
Härinne händer det inte mycket. Har alla cashat ut? Blir intressant och se vad Powell gör i morgon.
Märker själv hur man blivit mindre intresserad när det gått ner, kollar inte Avanza lika ofta.Härinne händer det inte mycket. Har alla cashat ut? Blir intressant och se vad Powell gör i morgon.
Ha ha, ja det hade varit fint. Men kanske det blir 4% idag. Det får man vara nöjd med.Fred imorgon och CTM sticker 400%
För mig är det tvärtom. Loggar in betydligt mer för att hitta köp. I måndags förra veckan loggade jag säkert in över 5 ggr och köpte rätt mycket. Idag loggade jag in, såg den kraftiga uppgången, skakade på huvudet och loggade ut .Märker själv hur man blivit mindre intresserad när det gått ner, kollar inte Avanza lika ofta.
Ligger typ minus 20% i år. Inte cashat ut något, men inte heller stoppat in mer (lägenhetsköp hägrar så vill vara så likvid som möjligt, men vill inte sälja av efter nergången).
Enda undantaget var att jag vart så extremt sugen på LVMH, har velat komma in där länge och nu när det äntligen gått ner nallade jag lite från kontantinsatsen och köpte på mig.
Vem bryr sig om pengar en dag som denna....
Är ju bara om man har cash det går att chilla såVem bryr sig om pengar en dag som denna....
Tankte inte pa detÄr ju bara om man har cash det går att chilla så
Jag har ägt aktien ett tag (sålde av på 5,90).Dagens tips ha ha
84% direktavkastning, hur går det ihop? Jag har aldrig sett något liknande.
Inte då! Ligger lång och sne! Det reder sigHärinne händer det inte mycket. Har alla cashat ut? Blir intressant och se vad Powell gör i morgon.