• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

få pengar att växa.

Det är faktiskt en ny produkt, tidigare har dom inriktit sig på andra sorters betalning, fakturatjänsten lanserades nyligen och det här är första kvartalet det börjar användas. Dock endast från ca mitten av april samt en månad senare för mobilfaktura. Nästa rapport kommer det synas mer och räknar med en mångdubbling av intäkterna.
Försöker läsa mig till vad det är de erbjuder men deras hemsida lämnar verkligen en del övrigt att önska. Finns ju ingen information alls om hur det fungerar, eller så är det jag som inte hittar det. Ogillar starkt nätföretag som kräver att man kontaktar dem först.

Själv köpte jag SEB och Lundin Gold i dag. Gick in i ett par fastighetsbolag tidigare i veckan :)

Aktier är beroendeframkallande :greedy:
Hehe visst är det :) Började investera i oktober förra året och portföljen är upp 13.56% och det är jag nöjd med. Investerar främst i large cap bolag. Bästa investeringen är Nvidia som jag köpte i Januari som jag är 90%+ på. Inte helt fel. Är bara 20 år nu och kan jag fortsätta att hålla denna takten i flera år framåt blir det nog bra. Dock blir det nog mindre investeringar när man börjar plugga nästa höst och inte längre jobbar.

Hehe visst är det :) Började investera i oktober förra året och portföljen är upp 13.56% och det är jag nöjd med. Investerar främst i large cap bolag. Bästa investeringen är Nvidia som jag köpte i Januari som jag är 90%+ på. Inte helt fel. Är bara 20 år nu och kan jag fortsätta att hålla denna takten i flera år framåt blir det nog bra. Dock blir det nog mindre investeringar när man börjar plugga nästa höst och inte längre jobbar.
Började i februari och är upp drygt 30%. Min bästa investering var Storytel som stigit 100% när jag sålde :)

Har ingen satt gräns utan vill helst hitta de som jag tycker är "feloddsade". Spelar bara på de ligor jag har kunskap om och det är Sverige och England
Tex. 28/8 IFK Göteborg hemma mot HIF, vinst för IFK ger 1.45
Jag ser inget hos HIF som vare sig kan ge seger eller ett kryss, den gillar jag bäst i denna veckan.
Har även satt en singel på Chelsea hemma mot Burnley 27/8 men den ger 1,27, också det bra odds.

Nej, detta är inget jag kommer satsa några pensionspengar i men kan jag köpa en extra klocka vid årets slut så är jag mycket nöjd:)
Har testat innan när jag spelade ut en bonus. Spelade rationellt och med många mindre bets. Ju högre odds ju lägre insats och vice versa. Slutade på plus efter 2-3 månaders spel så i ett kort perspektiv och med mycket analys går det att gå plus, men jag är säker på att jag tjänar mer på att jobba och lägga pengarna i indexfonder i längden. Dock kul hobby när man har det under kontroll :)

Vi får se hur det går i dina matcher:
_20160826_182541.JPG

Har testat innan när jag spelade ut en bonus. Spelade rationellt och med många mindre bets. Ju högre odds ju lägre insats och vice versa. Slutade på plus efter 2-3 månaders spel så i ett kort perspektiv och med mycket analys går det att gå plus, men jag är säker på att jag tjänar mer på att jobba och lägga pengarna i indexfonder i längden. Dock kul hobby när man har det under kontroll :)

_20160826_182541.JPG
Vi får hoppas att IFK är fulla av revanschlust;)

_20160826_182541.JPG
Då rullande det in lite mer hobbypengar:)

Har ingen satt gräns utan vill helst hitta de som jag tycker är "feloddsade". Spelar bara på de ligor jag har kunskap om och det är Sverige och England
Tex. 28/8 IFK Göteborg hemma mot HIF, vinst för IFK ger 1.45
Jag ser inget hos HIF som vare sig kan ge seger eller ett kryss, den gillar jag bäst i denna veckan.
Har även satt en singel på Chelsea hemma mot Burnley 27/8 men den ger 1,27, också det bra odds.

Nej, detta är inget jag kommer satsa några pensionspengar i men kan jag köpa en extra klocka vid årets slut så är jag mycket nöjd:)
Testade, mest på skoj, att spela på 4 matcher i lördags och 4 idag. Prickade in 7 av 8 (bara lågoddsare) och ökade mitt kapital med 44.25% :)

Tänkte ta en testvecka först innan jag lastar in lite mer pengar :)

311% är riktigt imponerande! :woot:

Finns det någon speltråd här på KS?
Tror inte det finns någon speltråd:(

Men måste erkänna att jag är inne i ett stimm just nu. Flera matcher där det blivit mitt spelade resultat i slutminuterna.

Kommer inte putta mer pengar men kanske öka insatserna lite.

Tillbaka
Topp