Ouch!"Grym seiko"
Jag:"hmm tack"
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ouch!"Grym seiko"
![]()
"Grym seiko"
![]()
"Den här är fake va?" När jag ville korta länken på min Tudor BB (äger inte den längre). Det var min lokala urmakare, sen när Jag berättade att den var riktig frågade hon om priset. Sen kom jag inte ut ur butiken innan dom 2 (urmakarna) hade kommenterat allt från bilen som jag hade utanför till att jag ska vara grymt försiktig med klockan pga priset.
Jo det sved lite men jag bär den med stolthet!Den måste ha svidit!
Jag kan iallafall säga att du har en av dom coolaste dykarna som finns!
Bär den med stolthet!
Hehe jadu. Det är en helt vanlig passat cc. Som dessutom tillhör familjen och inte mig!Vad var bilen då?
Dom flesta av oss lägger alla pengar på klockorna att vi inte har råd med dyra bilar![]()
Jo det sved lite men jag bär den med stolthet!![]()
Hehe jadu. Det är en helt vanlig passat cc. Som dessutom tillhör familjen och inte mig!Det konstiga var att hela klimatet i lokalen ändrades när dom insåg att den var äkta. Det är väldigt tråkigt tycker jag.
Är det en nysläppt rolexmodell?Ett par gånger, enbart en gång från en främling. När jag hade en Black Bay var det ett par personer som kommenterade den. Mest "Öööööööh, haru klippt en ROLLE?!"
Det där är (eller nära släkting) är lustigt nog den enda icke seiko jag är genuint sugen på."Grym seiko"
![]()
Folk trodde att det var en Sub.Är det en nysläppt rolexmodell?
Snygg profilbild skoner!Folk trodde att det var en Sub.
Var inne hos lokala urmakaren för att justera länken på min Rolex 116400. Damen bakom disken försvinner till urmakaren (ser att de vänder på klockan några gånger och pratar med varandra) och när hon återkommer säger hon: "Den här är ju äkta!".
Min allra första kommentar jag fått av utomstående på den![]()
Var bor man när detta är reaktionen?
Bor i Skellefteå, så det är som Molgan skriver![]()
Finns det inte riktiga klockor där eller bär alla norrlänningar kopior![]()
Men bilstereo för 20-30 000 ses som helt normalt...Jag tror inte du förstår (tror ämnet berörts förut) hur sjukt avvikande random lantis tycker det är med ens en klocka för 5000. Jag är också random lantis, för er lättkränkta övriga lantisar.
-Men guuuuuuuu vilken gullig måne.
-Tack!
![]()
Ica Maxi Nacka