• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Försäljningen du ångrat

Richie

Audemars
2-Faktor
Ångrade mig typ redan dagen efter jag skickat iväg denna.. Har ny på ingång som tur är :D

image.jpeg
 

Skeeter

Panerai
Hade chansen att köpa en Omega Speedmaster Gemini 4 (40th edt) limiterad till 2005 exemplar, bra skick fullset men dock polerad, kände att det var lite för osäkert att köpa den bara på bilderna då jag inte hade möjlighet att göra en F2F just då. Har fortsatt leta men inte hittat någon motsvarande sedan dess...:banghead:
blueomega_zpspmwcrpkq.jpg
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Efter ett gäng för många öl förra helgen somnade jag bort från denna...
Grämer mig nåt så in i...
Försöker intala mig att vinnaren hade lagt högt pris som automatbud
Screenshot_20160602-235542.png

Nu ska jag inte skrika att jag är tvärsäker men den ser falsk ut. Datumet är för litet och typsnittet märkligt. Och siffrorna på inre bezel-ringen ser också dodgy ut. Dessutom ser hexagonskruvarna ut att inte ligga lätt nedsänkta som de skall.

Är det möjligt att du istället räddade dig själv ordentligt och bör tacka malt-guden?
 

HasseW

Panerai
2-Faktor
Ångrar verkligen att jag inte köpt en Svend Andersen Genève 1884 Worldtimer någon av de tre gånger som jag i Akka fall haft en chans! Tyvärr har jag nog inte haft 100 000+ liggande vid de tillfällena så det kan ju bidra till förklaringen...
 
Ångrar bittert att jag sålde min Omega 2254.50 som jag köpte ny 2007 bara för att jag ville ha en POC 9300, ångrar även att jag sålde min Breitling Superocean 2013 model bara för att jag skulle köpa min Rolex Explorer 216570, nu är jag beredd att sälja den till förmån för annat....kanske ska tänka om och spara den ist!? :confused:
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Ångrar mest jag sålde en Doxa Numa blue och en Halios Holotype. Första mkt dyrare bu än då och holotype svår att hitta i ok prisklass. Kanske 6105-8119 men mer för de är så mkt dyrare nu i det skick som den första jag ägde var i.

Jag ångrar mer jag inte köpte och prövade fler klockor före de blev så mkt dyrare :D De jag väl sålt hade nog förr eller senare sålts ändå...
 

kamme

Breitling
Saknar min Explorer ll som jag inte ens ville ha från början. Skönaste klocka jag haft. Min chronoris som jag sålde för att finansiera tjejens Rolle saknas oxå. Men Ånger vete fan, jag hade inte Något val.

Funderade en hel del på att sälja min Exp ll när jag köpte Sub. Kom turligt nog aldrig till skott och är glad för det.
Den sitter perfekt runt handleden och tycker precis som dig att det är den skönaste klockan, perfekt balanserad!
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
det skulle nog i så fall vara min Sjöö Sandström Skydiver.
Saknar den varje morgon när ägget ska kokas. Inbyggd timer va sjukt smidigt.
 
Topp