• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Försäljningen du ångrat

GWD

Panerai
Den här. Omega Speedmaster Michael Schumacher Legend. Köper nog en likadan framöver.
DSC_0081.JPG
 

Visby

Omega
Ångrar och ångrar...? Precis som skrivits tidigare så har ju de som sålts bytts mot något man gillar mer just då så ånger är lite för "stort" kanske.
Men visst saknar man några.. Airman Base 22 och 2x SST, Ploppen såklart, för övrigt den som Leben sålde nyss om jag inte minns fel, PO:n, IWC Aquatimern som fick lämna för en elak kvarskatt mfl,mfl listan kan fyllas på nästan i oändlighet :)
Att behöva sälja sin Aquatimer för att betala kvarskatt, det låter som något av det mest traumatiska jag hört på klocksnack! Du verkar ha överlevt... än har inte Skatteverket krossat oss alla. Mona sa väl att det ska vara häftigt att betala sin skatt...:confused:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Att behöva sälja sin Aquatimer för att betala kvarskatt, det låter som något av det mest traumatiska jag hört på klocksnack! Du verkar ha överlevt... än har inte Skatteverket krossat oss alla. Mona sa väl att det ska vara häftigt att betala sin skatt...:confused:
Det lät nog värre än det var... Men just då så tyckte jag det var mer lämpligt att sälja en klocka än att gräva djupare i plånkan..;-)
 
D

Deleted member 11690

Guest
Sålde min första riktiga klocka, en aquaracer kronograf i tvåton. Ångrar mig bittert...
 
:angel: Den i min avatar!

Eisenhart (Tysktavlad Yema) Superman. Skitmysig. Vet inte hur jag tänkte, för den saknar jag! En sommarflirt att dagdrömma om mörka, kalla novemberdagar.

Därför får den leva i min profilbild.

Har en rejär ding på ett av bandhornen. Sannolikt uppstod den vid en hajjatack under djuphavsdyk.. ;)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Har sålt av lite sen jag postade i denna tråd men ingen ånger.

Men nu är tråden bumpad och ni andra kan fylla på :p
 

joca

Patek
2-Faktor
Borde behållt min 14060m och 16600 inte pga ekonomiska skäl utan för att de var trevliga klockor :)
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Den där förstår jag att du ångrar. Visst går de att få tag i hyfsat enkelt men din såg ut att vara i riktigt fint skick. Är lite i jakt på just den gamla med vågtavlan då jag finner den mer charmig än smpc.
Den var i fint brukskick med lite battle scars. Dock rätt nyservad och den såldes billigt. Visserligen watch only men jag hade gärna haft den som plask och lek-klocka i sommar. Gått lite inflation i just dessa 2531.80 samt 2220.80.

En midern klassiker helt sonika.
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Så här i sommartider kan jag känna att jag saknar min blåa PO 8900, men ångrar jag det? Leker med tanken att fråga om jag får köpa tillbaka den, men jag skulle bara sälja den igen efter sommaren. Det finns andra klockor. Men den var grann i solen:

IMG_20180315_082524.jpg
 
Topp