Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att behöva sälja sin Aquatimer för att betala kvarskatt, det låter som något av det mest traumatiska jag hört på klocksnack! Du verkar ha överlevt... än har inte Skatteverket krossat oss alla. Mona sa väl att det ska vara häftigt att betala sin skatt...Ångrar och ångrar...? Precis som skrivits tidigare så har ju de som sålts bytts mot något man gillar mer just då så ånger är lite för "stort" kanske.
Men visst saknar man några.. Airman Base 22 och 2x SST, Ploppen såklart, för övrigt den som Leben sålde nyss om jag inte minns fel, PO:n, IWC Aquatimern som fick lämna för en elak kvarskatt mfl,mfl listan kan fyllas på nästan i oändlighet
Det lät nog värre än det var... Men just då så tyckte jag det var mer lämpligt att sälja en klocka än att gräva djupare i plånkan..;-)Att behöva sälja sin Aquatimer för att betala kvarskatt, det låter som något av det mest traumatiska jag hört på klocksnack! Du verkar ha överlevt... än har inte Skatteverket krossat oss alla. Mona sa väl att det ska vara häftigt att betala sin skatt...
Sent svar och jag har dålig koll, men mellan 30-50 tusen kanske...Hur många pengar kan en sån kosta idag? Låter ovanligt och dyyyrt.
Har du kvar din vanliga Memovox? Minns att du köpte ett fint ex.Sent svar och jag har dålig koll, men mellan 30-50 tusen kanske...
Hur mycket sålde du den för?Klart att man ångrar en del klockor man sålt
Egentligen är det väl bara denna som jag ångrar att jag krängde...
Håller med. Underbar brun tavla (tyvärr är mina usla bilder inte ens i närheten av att göra den rättvisa).Den tavlan var magisk, kan sakna den med. Bra på många sätt
Den där förstår jag att du ångrar. Visst går de att få tag i hyfsat enkelt men din såg ut att vara i riktigt fint skick. Är lite i jakt på just den gamla med vågtavlan då jag finner den mer charmig än smpc.
Den var i fint brukskick med lite battle scars. Dock rätt nyservad och den såldes billigt. Visserligen watch only men jag hade gärna haft den som plask och lek-klocka i sommar. Gått lite inflation i just dessa 2531.80 samt 2220.80.Den där förstår jag att du ångrar. Visst går de att få tag i hyfsat enkelt men din såg ut att vara i riktigt fint skick. Är lite i jakt på just den gamla med vågtavlan då jag finner den mer charmig än smpc.