Det jag ångrat mest är att jag sålde min Pelagos som jag köpte ny. Lyckades dock köpa tillbaka den rätt snabbt. Det var en svår tid utan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och jag ångrar att jag inte köpte den när du sålde den. Fan också!Det finns bara en jag ångrar och det är SEIKO Bishop i nyskick. De andra kan jag köpa igen när jag får råd.
Vacker!Egentligen ångrar jag inga klockor jag sålt då jag anser att jag bara uppgraderar mig hela tiden. Det hade inte varit möjligt om jag inte sålt. En som jag däremot saknar lite och tänker på ibland är den 15300 jag köpt helt ny för nästan exakt 3 år sen. Idag har de verkligen ökat i pris. Fantastisk modell....
Har du alltid sålt för att uppgradera som många gör?Har ångrat alla klockor jag sålt.
Uppgraderat, nedgraderat, tröttnat. Många orsakerHar du alltid sålt för att uppgradera som många gör?
Önskar man kunde behållt alla klockor man någonsin köptUppgraderat, nedgraderat, tröttnat. Många orsaker
Önskar man kunde behållt alla klockor man någonsin köpt
Tråkigt dedär, men saker måste prioriteras rätt..Second that...är tvungen att sälja en del nu för pengar måste in. Trist även om de absolut flesta är sådant som går att köpa igen.
Jag hade ett par sömnlösa nätter efter att ha fått sålt kronografen, som tur är så är den snart tillbaka till mig, samma klocka, samma skick!
Sedan ångrar jag även omegan jag sålde, lär inte hitta någon lika snygg och i samma bra skick...
Åååå sålde du omegan... :/ gillade den skarpt. Å då har jag inte ens sett den i verkligheten..Jag hade ett par sömnlösa nätter efter att ha fått sålt kronografen, som tur är så är den snart tillbaka till mig, samma klocka, samma skick!
Sedan ångrar jag även omegan jag sålde, lär inte hitta någon lika snygg och i samma bra skick...
Ångrar det väldigt mycket. Den gick på 13 minuter...Åååå sålde du omegan... :/ gillade den skarpt. Å då har jag inte ens sett den i verkligheten..
Jag ångrar vad jag än gjorde dessa 13 minuter och inte köpte den...Ångrar det väldigt mycket. Den gick på 13 minuter...
Jadu, du var inte ensam. Fick en del meddelanden under dessa 13 minuterna och efter... Men @Robert Israelsson var snabbast!Jag ångrar vad jag än gjorde dessa 13 minuter och inte köpte den...
Tur "gubbe" denna @Robert IsraelssonJadu, du var inte ensam. Fick en del meddelanden under dessa 13 minuterna och efter... Men @Robert Israelsson var snabbast!
GMT för 38k?? Borde ha börjat för ett par år sen med dedär med klockor...Ångrar mest av allt att jag sålde denna fina DJ tillbaka till säljaren efter något år. Borde verkligen behållit.
Ångrar att jag sålde min gmt för typ 38 eller vad det var...
Ångrar att jag sålde min Avenger "Leo"...
Annars ångrar jag inget.