• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Försäljningen du ångrat

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Nä, har tillräckligt med ångest som det är ;)
Vet du var den huserar nu? Är nog inte helt lätt att köpa, man behöver nog kasta rätt mycket pengar åt rätt ägare...
image.gif
 

Sorubim

Audemars
Det ligger just nu en guld-tuna på K&S som jag tyvärr inte har möjlighet att köpa för tillfället. Det kommer man ju att få ångra bittert, länge framöver.
:mad::banghead::rage:
 

egbert

Panerai
Defintivt den Rolex Kermit jag inte köpte till mig själv i 40-årspresent 2010. Valet stod mellan den och en Omega PO 2500 och jantelagen slog till...:banghead:
image.jpeg
 

Mr.J

Breitling
läskigt o läsa denna tråd när man är på väg o sälja både sin 16520 & 15300 :(:(:(

ångesten innan är redan hööööög....
 

Chattras

Cartier
Jag ångrar att jag sålde min AP 15400. Speciellt nu när jag har börjat bli sugen på en igen och inser att det skulle kosta mig ca. 30k mera att köpa en nu än vad jag sålde min för. Och då dumpade jag inte min.
 

Maydate

Breitling
Efter ett gäng för många öl förra helgen somnade jag bort från denna...
Grämer mig nåt så in i...
Försöker intala mig att vinnaren hade lagt högt pris som automatbud
Screenshot_20160602-235542.png
 

Bilagor

  • Screenshot_20160602-235557.png
    Screenshot_20160602-235557.png
    70 KB · Visningar: 33

M021

Rolex
2-Faktor
Sällan har jag känna en så sorgsen stämning på KS som i denna tråd.. riktigt jävla mörka historier :cool::bawling:
 

Mauritz

Rolex
Denna kan jag ångra att den fick gå och min grabb på 14 säger att han skall ha en sådan när han tar studenten ( tur att det är ett par år kvar )
 

Bilagor

  • DSC_0118.JPG
    DSC_0118.JPG
    106.2 KB · Visningar: 112

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Aqua terra ångrar jag att jag sålde. Återkommande drömmar om den blåa tavlan en solig sommardag :/
 
Topp