Det är som att vinna på trissTur "gubbe" denna @Robert Israelsson
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är som att vinna på trissTur "gubbe" denna @Robert Israelsson
Fast för mig var det plötsligt så händer det inteDet är som att vinna på triss![]()
Bara att börja leta, för det ska jag börja göra!Fast för mig var det plötsligt så händer det inte
Så många år sen var det inte heller. Känns som igår. Usch... Priserna är idag galna. Tänk om man hade haft kristallkula.GMT för 38k?? Borde ha börjat för ett par år sen med dedär med klockor...
Helt galet för 24k... Nu ligger de någon för 60k på forumet. Undrar hur det kommer se ut om 2-4 år...Så många år sen var det inte heller. Känns som igår. Usch... Priserna är idag galna. Tänk om man hade haft kristallkula.
Denna 16710 inköptes t ex för 24k fullset, d-serie. Saknar den dock inte. Förstår inte hypen. Rätt medioker. Inte en suck mot den helt underbara äldre brodern 1675.
![]()
och om 5 år kommer du tycka 50 var rimligt, aldrig billigt när man just köperLånad bild men när jag fortfarande plugga och jobbade vid sidan om så ville jag köpa mig min graal. Den hade precis gått upp cirka 5000 i pris så full set låg runt 33-36. Letade efter rätt objekt för rätt pris. Bytte precis jobb när det då dök upp en för 2004a full set för 29. Trivdes inte riktigt på nya jobbet. Sa upp mig istället för att köpa klockan och hade ungefär 50 undanlagt. Valde att inte binda upp pengarna innan jag börjat jobba igen och sen när jag väl hade råd igen och börjat jobba igen så hade priserna sprungit upp till 40. Avvaktade för att hitta en till bra pris igen vilket aldrig hände och nu är det omöjligt och vägrar betala 50 för något jag kunde fått för 29 för bara två år sen..![]()
@Luckyluciano har ägt ett antal GMTs sen han postade det däroch om 5 år kommer du tycka 50 var rimligt, aldrig billigt när man just köper
Det jag ångrat mest är att jag sålde min Pelagos som jag köpte ny. Lyckades dock köpa tillbaka den rätt snabbt. Det var en svår tid utan
![]()
var det den jag hade?
Saknar den ibland, jävla fin dinka