Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den utgick för ett bra tag sedan. Har kollat Chrono24 etc, men ingen tur där.Varför?
Kaplans har en I sin auktion nästa vecka. Än så länge är priset klart värt.
Ångrar att jag inte köpte en Omega Seamaster GMT 2834.50.96.
En 105.003-63 Speedmaster för 2100$. Kostar väl 10 000$ idag typ.
Har köpt tillbaks min CWC. Får se om den använd mer nu.Säljer bara saker jag inte använder. Ångrar dock vissa klockor, men det är inte värt att ha saker liggande i lådan.
Hade en lagom patinerad cwc jag gärna behållt. Och en sinn. Sinnen var för hög och tycker inte om fasta stift, är ingen nato-kille.
Ångrar att jag inte köpt en rosa tavla till min DJ, men det är ju inte försent.
Saknar min 16750 en del. Speciellt när @Stefanweei plågar mig med sina bilder
Bra!Fin e den
Nu ska jag kolla chrono24 bara för det
Kul att hjälpa andras beroende....Köpte en igen, sjysst värdeökning sen jag sålde
Det är bara pengar... Snyggt att du skaffade en igenKöpte en igen, sjysst värdeökning sen jag sålde
Wow! Hoppas du fyllt 21 år. Annars är det olaga vapeninnehav.Just nu är det nog min gamla B&R jag ångar mest, eller kanske min Gamla gröna Heuer som fick vända i dörren, underligt nog så är båda klockorna jag ångrar gröna -vad nu det kan betyda?