• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Försäljningen du ångrat

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
image.jpeg

Ångrar att jag inte köpte en Omega Seamaster GMT 2834.50.96. :(
Kaplans har en I sin auktion nästa vecka. Än så länge är priset klart värt.
 

UNO

Panerai
Ångrar ingenting.
Alla beslut leder till nästa val som kräver ett beslut osv i all oändlighet och att ångra något många steg bakåt begränsar bara en liv.
 

kay75

Omega
den ända klocka som jag riktigt ångrar att jag sålde är omega planet ocean chronograf.
kontakta köpare och försökte köpa tillbaka =)
 

Bilagor

  • IMG_0010.JPG
    IMG_0010.JPG
    30.9 KB · Visningar: 53
Ångrar lite att jag sålde min Nomos Orion 38,
Men det positiva är att man kan köpa tillbaka den ganska lätt:) Dom jag ångrar minst på är 2 Rolex OP 39 och en Rolex Datejust 2
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Säljer bara saker jag inte använder. Ångrar dock vissa klockor, men det är inte värt att ha saker liggande i lådan.
Hade en lagom patinerad cwc jag gärna behållt. Och en sinn. Sinnen var för hög och tycker inte om fasta stift, är ingen nato-kille.
image.jpeg
image.jpeg


Ångrar att jag inte köpt en rosa tavla till min DJ, men det är ju inte försent.
Har köpt tillbaks min CWC. Får se om den använd mer nu.

Rosa tavla blir det till sommaren.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Hur fan tänkte jag här?
Bestämde att jag skulle sälja min 16710 priset var ök mötte upp köparen f2f, döm om min förvåning så backar han ur i sista sekund:)
Det var då jag insåg att ibland händer det:)
20160724_163301.jpg
 
Topp