Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åker jag iväg en längre period så lägger jag eventuella dyrgripar längst ner i "leklådan". Det ska till en hel del för att en utomstående ska våga gräva runt i den.
Detta på dörren avhåller de flesta
Även vänner..?Detta på dörren avhåller de flesta
Vi har Dalocs senaste säkerhetsdörrar på båda våningarna i lägenheten (har ingång på två våningar). Måste säga att det känns som en trygg lösning om nu inte spindelmannen klättrar och tar sig in på 4:e våningen via balkongen! Har funderat på ett skåp också.
Hade jag haft klockor för en förmögenhet så är nog den enda tråkiga lösningen bankfack, känns dock jävligt trist...
J
11e våningen.. Bor du i orten eller mannen?Har också säkerhetsdörr. Å klättrar nån upp på 11e våningen....varsågod. Jag står med frukostbrickan med allt av värde och serverar honom isf.
11e våningen.. Bor du i orten eller mannen?
De som är välkomna skiter i det märket, buset däremot vet med all tydlighet vad det står för .Även vänner..?
Däremot en riktigt bra idé att klistra på kassaskåpet! Finns att köpa på nätet
Jag kan skicka ett gäng i ett kuvert om du vill, har sådana på jobbet. PM:a en adress bara.Lite OT men var hittar man små zipbags som man kan förvara bandstift samt länkar som man kortat av? Vart runt hela stan idag och frågade på olika hobbybutiker och liknande men fick bara konstiga blickar tillbaka som svar, en affär frågade mig till och med om jag skulle sälja knark. En annan butik sa att de minsta påsarna får de inte sälja länge.
Har hittat på ebay men då är 100 stycken det minsta man kan köpa vilket är lite i överdrift.
Jag kan skicka ett gäng i ett kuvert om du vill, har sådana på jobbet. PM:a en adress bara.