klockmarren
Basic
Har en låda Zeunerts kvar sen förra året, sitter nöjd…hoppas jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Provade den där igår kväll. Tyckte ändå den var helt okej!
Fan tycker så synd om dig Sånna här incidenter kan verkligen förstöra ens humör.Fick ingen bra början igår...
Det är Nyckelbryggeriers delikata must ni ser på bilderna...
Men en flaska klarade sig och det var tillräckligt. Fina grejer!
Fan tycker så synd om dig Sånna här incidenter kan verkligen förstöra ens humör.
Den smakar verkligen exakt just det. Som att hälla upp ett glas troca till hälften och fylla upp med must.Vad tror vi om denna?!
Gillar ju både Troca och Julmst
Förväntade mig mer...Must är GOTT och Trocadero är GOTT, men detta: meh!? Ok men inte mer!Vad tror vi om denna?!
Min nya favorit. Tar den istället för vanlig must i år. Kanske med lite Jägermeister.Vad tror vi om denna?!
Min nya favorit. Tar den istället för vanlig must i år. Kanske med lite Jägermeister.
Självklart.Vad tror ni? Vågar man dricka den? Majoritet av tiden varit i en vinkyl.
Mognat?
Släkter god. Värsta som kan hända är att den tappat kolsyra och/eller smak.Vad tror ni? Vågar man dricka den? Majoritet av tiden varit i en vinkyl.
Mognat?
Zenuerts.Ny i den här tråden men verkar spännande. Till första advent vad skall jag testa?
Testade den här nyligen och det gör jag inte en gång till...