• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

F**k you Coca-Cola

supreeme

Omega
F112E86A-9527-490D-A8D2-B0DF637EDA93.jpeg
Provade den där igår kväll. Tyckte ändå den var helt okej!
 

Reverso

Panerai
Fan tycker så synd om dig 🙁 Sånna här incidenter kan verkligen förstöra ens humör.

Ähh, jag släppte det efter typ 10 sekunder...var dock lite havlstressad redan från start,

Detta resulterade iaf i att jag fick ta nästa buss, på bussen talade jag sedan i telefon med en vän om incidenten och en kvinna som satt snett framför vände sig om, jag talade via öronsnäckor och började misstänka att det var för att jag talade aningen för högt så jag tog ut snäckorna för att höra vad hon sa och då började hon tala om att Zeunerts är den bästa julmusten, och det kan jag absolut förstå att man tycker då den är kanonbra...

Det slutade med att jag sålde in idén om att testa något nytt, nämligen Nyckelbryggeriers julmust som fått maxpoäng i princip i alla tester den ställt upp i - detta resulterade i att hon gick av ett par hållplatser tidigare för att svänga in på en Hemköpbutik jag tipsade om att den såldes på...

Livet och ödet kan vara väldigt märkligt ibland! : )
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Min nya favorit. Tar den istället för vanlig must i år. Kanske med lite Jägermeister.

Kanske skulle kunna vara något, men jag kan inte testa då jag är nykterist sedan många år tillbaka!

Däremot ska jag köpa på mig några backar Apotekarens på glasflaska, för den gillar jag som fean! Och så väcker det många härliga minnen från då man var liten!
 
Senast ändrad:
Topp