Jetski= något som är fett
Säljpitch för en fugazi-rolex på ortens blocket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säljpitch för en fugazi-rolex på ortens blocket
Jag driver, tycker att tråden börjar bli lite för seriösJag vet vad det betyder men förstod bara inte vad det hade med det här att göra.
Nja mest folk som är naiva och kuvade. För mig är det ingen större skillnad på att säga babbe som att få höra våra framtida investeringar skrika svenneJag vet att du ogillar "PK-maffian" och att man kritiserar någon som säger babbe eller liknande.
Nja mest folk som är naiva och kuvade. För mig är det ingen större skillnad på att säga babbe som att få höra våra framtida investeringar skrika svenne
Du imponerar inte mer än TS.
Jag bryr mig egentligen inte så mycket om ordvalet. Det är mest hela ditt/dina inlägg som får mig att undra.Självklart kunde även ts, vilken jag nu håller samma klass som, naturligtvis ha träffat en bratt (pk eller ej??) iförd rosa piké o slickat hår från fina Stureplan oxå som försökt sälja denna klocka.
Eller varför inte en hipster (nåt få vill bli kallade) i rullad sotarmössa från Södermalm på ett ekologiskt kafé vid Hornstull?
Eller en göteborgare med blonderat hår iförd en Breitling lyssnandes på Ace of Base i sina blekta slitna jeans..
(Usch så fördomsfullt)
Finns såklart även svenskar som bor i förorten o snor mopeder o andra än svennar som pundar vilket jag borde ha förtydliga.
Dåligt ordval av mej vilket får ursäktas, dumt o det erkänner jag.
I min vändomskrets finns folk från jordens alla hörn med olikaso make no mistake även om jag förstår vad du försöker
insinuera.
Jag ber ändå om ursäkt för mitt dåliga ordval vilket jag oxå erkänner.Jag bryr mig egentligen inte så mycket om ordvalet. Det är mest hela ditt/dina inlägg som får mig att undra.
Hela det här ämnet känns ju väldigt "Lifestyle".Intressant tråd. När kommer "Dagens lillfingernagel och klocka tråd"?
Tusen gånger...Har du sett Charlie Murphy's true Hollywood stories? Den om Rick James? Bland det roligaste som finns.
Intressant tråd. När kommer "Dagens lillfingernagel och klocka tråd"?
Där kom den! Äntligen
Jag kände mig väldigt kränkt av ditt scenario 1Jag ber ändå om ursäkt för mitt dåliga ordval vilket jag oxå erkänner.
Jag ber även självklart om ursäkt för att jag kränkte alla bleka, seniga svennar som kör gamla rostiga 740 kombi med kopparrör i bakluckan. Själfallet är inte heller alla ni pundareJag kände mig väldigt kränkt av ditt scenario 1
Jag ber även självklart om ursäkt för att jag kränkte alla bleka, seniga svennar som kör gamla rostiga 740 kombi med kopparrör i bakluckan. Själfallet är inte heller alla ni pundare
Faktum är att olika varianter av SAAB är mer förekommande hos pundare. Äldre modeller är tydligen extremt lätta att bryta sig in i och manipulera tändningslåset på, enligt en polis jag pratade med.Det är synd att 740 fått ett rykte om sig som en pundarpulka, jag tycker det är en jäkligt snygg bil, älskar formerna på den. Bilar byggda efter devisen "skall klara frontalkrock med älg" måste man bara tycka om. Sen att man kan köra 200 kilo kopparrör i skuffen måste ju ses som en bonus.
Japp, har hört rykten om att nyckeln till äldre 900/9000 passar i vart tredje lås eller något sånt dessutom.Faktum är att olika varianter av SAAB är mer förekommande hos pundare. Äldre modeller är tydligen extremt lätta att bryta sig in i och manipulera tändningslåset på, enligt en polis jag pratade med.
Står en blå 740 kombi fullastad med en massa grejer plus kopparrör en bit ifrån mitt garage nämligen..Det är synd att 740 fått ett rykte om sig som en pundarpulka, jag tycker det är en jäkligt snygg bil, älskar formerna på den. Bilar byggda efter devisen "skall klara frontalkrock med älg" måste man bara tycka om. Sen att man kan köra 200 kilo kopparrör i skuffen måste ju ses som en bonus.
Jag har hört att man kan få upp låset med en glasspinne. Vill också minnas att jag haft någon bekant som använde en skruvmejsel för att öppna och starta sin Saab.Japp, har hört rykten om att nyckeln till äldre 900/9000 passar i vart tredje lås eller något sånt dessutom.
Dave Chapelle var en av de roligaste komikerna ever:Har du sett Charlie Murphy's true Hollywood stories? Den om Rick James? Bland det roligaste som finns.