• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Flipperspel - slam tilt

Aldrig spelat eller tidigare sett. Var tvungen att googla o hittade en film på youtube. Det ser coolt ut! Bra tryck i kanonerna 😁👍
Kanonerna är bra fräna.
Och det är väl det enda fräna med spelet.

Jävlig fart i spelet dock, öser på riktigt bra.
Enformigt men det är ju alla System11 spel så det är oundvikligt.

Hade aldrig sett en tidigare men kände att det var bara att köra.
Kommer göra iordning det och spela det en stund och sedan skicka vidare för att kunna återigen testa något nytt. :)

Kanonerna är bra fräna.
Och det är väl det enda fräna med spelet.

Jävlig fart i spelet dock, öser på riktigt bra.
Enformigt men det är ju alla System11 spel så det är oundvikligt.

Hade aldrig sett en tidigare men kände att det var bara att köra.
Kommer göra iordning det och spela det en stund och sedan skicka vidare för att kunna återigen testa något nytt. :)
Tittade gameplay på Youtube, det såg ju inte jättekul ut ändå. Händer det inget annat än kanonerna? 😅

Spelet består väl av en nästan omöjlig skull shorts, 2 kanoner och multiball i full fart.
Sedan börjar det om.

Det är ett steg på vägen mot ett Cirqus Voltaire.
När ett CV kommer det vettefan, de kommer ju så sällan ens ut till salu.
Aldrig spelat det, men efter att ha kollat Youtube så ser det fantastiskt ut! 🤩 Känns dock som ett spel där du inte får mycket andrum.

Aldrig spelat det, men efter att ha kollat Youtube så ser det fantastiskt ut! 🤩 Känns dock som ett spel där du inte får mycket andrum.
Ja det är helt underbart. Tyvärr inte spenderat så mycket tid vid det som jag hade velat.
Far är ute efter ett Medieval Madness och jag siktar på. Cirqus Voltaire, hade varit fin lime-up med dom två tillsammans med hans Twilight Zone 😍

Äntligen är Dr Who hemma hos min far igen.
Många timmar har vi kört nu på det.
Älskar spelet, vår första introduktion till WPC spelen.
2ADF8551-366D-4B4E-B884-B7F24088C371.jpeg

Den där samlingen!! 😍😍😍

Dr Who har jag inte spelar vidare mycket, men övriga har svalt många, många av mina femkronor!
Hehe ja man har spenderat många timmar framför samtliga av dom :D

Får väl visa upp min lilla flipper/lounge del i garaget som jag gjorde iordning igår.
Svårt att göra något snyggt då det är totalt kaos fortfarande med möbler i garaget efter vattenläckan i huset samt så har jag plockat isär rätt mycket på pickisen.
248FA098-52E4-41FA-A318-24285831E589.jpeg

Hehe ja man har spenderat många timmar framför samtliga av dom :D

Får väl visa upp min lilla flipper/lounge del i garaget som jag gjorde iordning igår.
Svårt att göra något snyggt då det är totalt kaos fortfarande med möbler i garaget efter vattenläckan i huset samt så har jag plockat isär rätt mycket på pickisen.
248FA098-52E4-41FA-A318-24285831E589.jpeg
Verkar vara en schysst merca som får plats under flippren :) Inte ett dumt bord för ölen heller..

Värd den långa väntan. Kan spela timmar i sträck och ändå måste man slita sig ifrån det. Ska få ändan ur och möblera om nån dag :happyhappy:

DSC_5813.JPG
Grattis!
Kör hårt!

Hjälpte far min att hämta upp ett HUO Theatre of Magic igår. ”Bucket-list” spel för far min.
Aldrig sett ett WPC spel såhär fin någonsin. Helt galet fint skick. Åka över ikväll och
1B709A21-1C36-4E4B-9C2E-B330C6CF2444.jpeg
B9C41238-2728-4DBC-B582-71CF2AD4F776.jpeg

Själv har jag fortfarande inte fått arslet ur och köpt ett flipperspel ännu. Eller det är ju inte där skon klämmer. Håller på att bygga pool hemma som äter lite pengar. Ska färdigställa den först.

Fick dock nedan länk skickad till mig av en polare. Tänkte tipsa Er i tråden om något är intressant och ni inte kände till denna auktion.

Tydligen är det ett flipper i världsklass, jag är lite ledsen då han låter ett theater of magic gå (vilket har varit min favorit). AFM verkar dock jäkligt kul! :)
AFM är ett sådant spel jag aldrig riktigt förstått varför det är så populärt.
Går för otroliga pengar men så enformigt.
Jag spelar hellre RFM som är samma sak ( i princip) i ett fränare format och25% av priset. Men det är ju bara jag.
Tråkigt att han lät ToM gå för det :( ToM slår solklart högre för mig, men hoppas bror din är supernöjd! Det är ju trotsallt hans spel :D grattis till honom!

AFM är ett sådant spel jag aldrig riktigt förstått varför det är så populärt.
Går för otroliga pengar men så enformigt.
Jag spelar hellre RFM som är samma sak ( i princip) i ett fränare format och25% av priset. Men det är ju bara jag.
Tråkigt att han lät ToM gå för det :( ToM slår solklart högre för mig, men hoppas bror din är supernöjd! Det är ju trotsallt hans spel :D grattis till honom!
Ja, jag håller med, jag höll tom som det roligaste av hans flipper, men ett måste gå för att ett nytt ska få komma in. Han har även Indiana Jones, medieval madness och Twilight zone.

En redigt ståtlig lineup! Det är ju skit fränt ju.
MM letas febrilt här, svårt att finna och blir nog antagligen ett MMr för samma pris som ett utslitet MM.
Haha han har nördat in sig rejält! (Kan känna igen mig själv med klockor) 😄

Kul för mig som får testa lite nya flipper när jag besöker. Annat som passerat har varit Adams family, white water, bride of Pinbot och the shadow.

Haha han har nördat in sig rejält! (Kan känna igen mig själv med klockor) 😄

Kul för mig som får testa lite nya flipper när jag besöker. Annat som passerat har varit Adams family, white water, bride of Pinbot och the shadow.
Shadow står i min lineup och den åker ingenstans.
Grymt underskattat spel som slår de flesta på fingrarna.
Brutalt men hanterbart spel.
Älskar det.
Ett måste att ha i sin samling anser jag. Ett spel som aldrig slutar utmana en.

igår sa jag hej då till mitt Avengers🥲…men så kan jakten på nytt starta! Testade Stranger Things i helgen o gillade det skarpt. Annars rätt sugen på Guns n roses om det inte vore sådana problem med spelplanen…eller kanske lägga pengarna på en klocka.

Tillbaka
Topp