• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fortistråden

Laplander

Brons
Hej! Letar komplement till min Speedmaster , tänker köpa en bra och tålig vardagsklocka. Kikat en hel del på Sinn 104. Upptäckte nu även
Fortis Cosmonauts Day Date som ser grymt cool ut! Enda negativa är väl att den kanske blir för stor. 44 mm inkl bezel (42 mm case) och ca 53 mm lug-to-lug.
Någon som har erfarenhet av denna modell?
Tack på förhand😃

single-watch

single-watch

single-watch

single-watch

single-watch

single-watch

B-42 caset är jag helt bekväm med, det känns inte superstort på armen.
Men här hänger vridringen ut en bit utanför caset... Tänker du nytt eller begagnat?

Bearkick

Titan
B-42 caset är jag helt bekväm med, det känns inte superstort på armen.
Men här hänger vridringen ut en bit utanför caset... Tänker du nytt eller begagnat?
Tack! Har väl rätt små eller kanske egentligen normala handleder på 17 cm så känner en viss osäkerhet kring just om den blir stor 😬. Tänker nog köpa nytt - verkar som man kan få dom för ca Eur 1400-1450 från Europa. Men skulle någon begagnad dyka upp i fint skick är ju inte det helt fel heller!

Topp