Det kanske är legit men det finns ändå en del frågetecken. Kvittot från Eriksons som är daterat 07/2015 anger inte vad det gäller utöver "art. nr 113" och även om det är möjligt att det innebär service så finns det ju egentligen ingenting som säger att det ens gäller klockan i fråga om det inte finns någon ytterligare dokumentation som styrker det (såvida inte SGN kan plocka fram servicehistorik via serienummer för att bekräfta det). Det finns någon typ av kvitto/servicedokumentation på bild som är daterat 11/2016 men det framgår inte vad det gäller och det är väl ändå det som är intressant att se för potentiella köpare snarare än att få reda på de uppgifter som visas i annonsen (Eriksons adress, org. nr osv.) och det framgår inte heller av annonstexten vad det är som är gjort. Det låter tveksamt att man skulle utföra ytterligare en fullservice året efter bara för att tidshållningen avviker från spec snarare än att rucka den eller byta någon enstaka del som kan vara defekt?Finns ju bild på servicekvittona iaf
Jag är inte ute efter att hänga ut någon utan reagerade bara på dessa detaljer när jag såg annonsen. Allt kanske är i sin ordning och då är det bara bra att det i så fall reds ut tänker jag så jag hoppas att det inte finns några hard feeling eller att @Rolexsearch känner sig utpekad som oseriös eller likande för det är inte alls min avsikt.