La däremot till att det inte var någon retur. Vad de nu spelar för roll, då klockan blev såld på några timmar och köparen är nöjd och belåten.Eller så lägger du tillbaka priset bara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
La däremot till att det inte var någon retur. Vad de nu spelar för roll, då klockan blev såld på några timmar och köparen är nöjd och belåten.Eller så lägger du tillbaka priset bara?
Har aldrig plockat bort priset!
Vet inte hur det blev igår kväll. Nu är i alla fall allt i sin ordning och annonsen avslutad. Och jag har läst reglerna 2 ggr tillSorry! My bad. Läste lite fort!
Undrar lite hur det funkar med plötsligt borttagna annonser här. Såg en bratte utlagd av @AmandaL för några dagar sedan och när jag skulle kolla på den igen så var den borta. Visst ska väl annonserna vara kvar? Eller bröt den mot någon regel?
Har aldrig plockat bort priset!
Undrar lite hur det funkar med plötsligt borttagna annonser här. Såg en bratte utlagd av @AmandaL för några dagar sedan och när jag skulle kolla på den igen så var den borta. Visst ska väl annonserna vara kvar? Eller bröt den mot någon regel?
Haha, Ok! Sorry, blev lite förvirrad. Klockaffärer och vin = dålig combo.Jo. Men vi lade tillbaka det åt dig.![]()
Vem var köparen som bad dig göra det?Ok! Skrev nog ingen returpolicy, sorry. Får man inte ta bort priset? Var köparen som bad mig om detta.
Hehe spelar det någon roll?Vem var köparen som bad dig göra det?
Det låter troligt. Var det du eller?Hehe spelar det någon roll?
Kanske en köpare som ville visa sin partner vad han/hon köpt men inte vad klockan kostade. Förutsätter ju dock att det inte var en f2f affär.
Jag tror det var du. Nu försöker du sopa igen spåren. ListigtDet låter troligt. Var det du eller?![]()
Var ju lite köpsugen . Nåja ser fram emot kvällens besök med EriksonOm annonser inte följer de få riktlinjer som finns så tar vi bort dem utan förvarning. Vilket också står i riktlinjerna.
Det låter troligt. Var det du eller?![]()
Vem var köparen som bad dig göra det?
Ja. Men vem.Någon som ska ha den ett par veckor/månader och sedan flippa. Såklart.![]()
Eftersom någon har budat på Tradera så kan han ju inte sälja den här till ett fast pris, så svaret är nog endast Tradera..https://klocksnack.se/threads/orient-bambino-svart-er24004b-generation-1-tradera.60197/
Säljer du klockan här eller endast via Tradera @mull54?
Eftersom han tydligen säljer den på Tradera så förstår jag inte vad annonsen gör här.[/QUOTE]QUOTE="Rasmus Andersson, post: 1549214, member: 9920"]Eftersom någon har budat på Tradera så kan han ju inte sälja den här till ett fast pris, så svaret är nog endast Tradera..
Endast Tradera. Tänkte bara att många verkar vara intresserade av Bambino, därav tänkte jag att ja lägger upp den här så att ni här har möjligheten att lägga bud. Visste dock inte att det var emot reglerna. Dock är den nerplockad så inget mer med den saken![]()
Vem var köparen som bad dig göra det?
Någon som ska ha den ett par veckor/månader och sedan flippa. Såklart.![]()
Handlare sannolikt?Ja. Men vem.
Priset ligger ju nu ute, så släpp det bara. Tänker inte lämna ut någon iaf. Jag fick min klocka såld snabbt, vilket jag tackar KS för.Handlare sannolikt?
Priset ligger ju nu ute, så släpp det bara. Tänker inte lämna ut någon iaf. Jag fick min klocka såld snabbt, vilket jag tackar KS för.
Ja. Men som vanligt så går det inte att berätta vem det var, av någon märklig anledning...Handlare sannolikt?
Ja. Men som vanligt så går det inte att berätta vem det var, av någon märklig anledning...
Jag vet inte vad det är som stör dig så mycket? Du har väl ingenting med denna affär att göra.Ja. Men som vanligt så går det inte att berätta vem det var, av någon märklig anledning...
Det är nog mest för att köparen ville fula sig genom att be säljaren att ta bort priset.Är väl iofs en rätt märklig fråga? Att be en säljare att i en öppen tråd tala om vem som köpte en klocka?