• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Undrar lite hur det funkar med plötsligt borttagna annonser här. Såg en bratte utlagd av @AmandaL för några dagar sedan och när jag skulle kolla på den igen så var den borta. Visst ska väl annonserna vara kvar? Eller bröt den mot någon regel?

Undrar lite hur det funkar med plötsligt borttagna annonser här. Såg en bratte utlagd av @AmandaL för några dagar sedan och när jag skulle kolla på den igen så var den borta. Visst ska väl annonserna vara kvar? Eller bröt den mot någon regel?

Om annonser inte följer de få riktlinjer som finns så tar vi bort dem utan förvarning. Vilket också står i riktlinjerna.

QUOTE="Rasmus Andersson, post: 1549214, member: 9920"]Eftersom någon har budat på Tradera så kan han ju inte sälja den här till ett fast pris, så svaret är nog endast Tradera..[/QUOTE]
Eftersom han tydligen säljer den på Tradera så förstår jag inte vad annonsen gör här.

Endast Tradera. Tänkte bara att många verkar vara intresserade av Bambino, därav tänkte jag att ja lägger upp den här så att ni här har möjligheten att lägga bud. Visste dock inte att det var emot reglerna. Dock är den nerplockad så inget mer med den saken :p

QUOTE="Rasmus Andersson, post: 1549214, member: 9920"]Eftersom någon har budat på Tradera så kan han ju inte sälja den här till ett fast pris, så svaret är nog endast Tradera..
Eftersom han tydligen säljer den på Tradera så förstår jag inte vad annonsen gör här.[/QUOTE]
Auktioner (tradera) har varit på tapeten förr, han hade helt enkelt missat reglerna kring auktioner och ville ha större exponering eller erbjuda en fellow klocksnackare att ta del av försäljningen.

Priset ligger ju nu ute, så släpp det bara. Tänker inte lämna ut någon iaf. Jag fick min klocka såld snabbt, vilket jag tackar KS för.
meaning-of-vault-boy-thumbs-up-jpg.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp