Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför inte göra annonsuppläggningen som ett formulär så att det kan valideras?
Du tycker det funkar bra?Varför inte under eget vuxenansvar lägga upp annonser i enlighet med de få och enkla riktlinjer som finns?
Du tycker det funkar bra?
Det märks i tråden, Yonsson är ju så upprörd att han tuggar fradgaJa faktiskt.
Det märks i tråden, Yonsson är ju så upprörd att han tuggar fradga
oroa dig inte... det är hans normaltillståndDet märks i tråden, Yonsson är ju så upprörd att han tuggar fradga
Haha jadu lite då och då när jag loggar in, finns det någon regel eller praxis om hur många gånger som är okej som jag missat?
1 gång/dygn.Haha jadu lite då och då när jag loggar in, finns det någon regel eller praxis om hur många gånger som är okej som jag missat?
En gång per dag.Haha jadu lite då och då när jag loggar in, finns det någon regel eller praxis om hur många gånger som är okej som jag missat?
I see! Blev alltså tråden borttagen pga det?1 gång/dygn.
Med största sannolikhet, trådar brukar bli bortplockade när man bryter mot reglerna.I see! Blev alltså tråden borttagen pga det?
Hoppas inte. Det normala vore väl att informera medlemmen om att denne bryter mot en regel. Du har inte fått något PM?I see! Blev alltså tråden borttagen pga det?
Hoppas inte. Det normala vore väl att informera medlemmen om att denne bryter mot en regel. Du har inte fått något PM?
Har man varit medlem i ett år och skrivit över två hundra inlägg så vore väl det normala att ha lite koll på de få regler som finns på forumet. Och konsekvenserna om man inte följer dem.Hoppas inte. Det normala vore väl att informera medlemmen om att denne bryter mot en regel. Du har inte fått något PM?
https://klocksnack.se/threads/riktlinjer-för-annonsering-på-köp-sälj-uppdaterat-150130.17050/Hoppas inte. Det normala vore väl att informera medlemmen om att denne bryter mot en regel. Du har inte fått något PM?
Självklart. Men alla kan göra fel och då känns det lite trist om @Schildfat måste lägga upp en helt ny annons, om denne nu inte är återfallsförbrytare.Har du läst riktlinjerna för köp/sälj?
Självklart. Men alla kan göra fel och då känns det lite trist om @Schildfat måste lägga upp en helt ny annons, om denne nu inte är återfallsförbrytare.
Ja. Tagga. @BergarenÄr det inte rimligt att lägga in en bild på sitt eget band? Med tanke på att det tydligen är kapat? @Bagarns
https://klocksnack.se/threads/seiko-jubilee-z22-gummi.60402/
Ja. Tagga. @Bergaren
Ingen fara för mig, kan bara vara bra att få in medlemmen i diskussionen. Ett litet tips är att taggningen inte fungerar korrekt när man ändrar sitt inlägg, så bättre att göra ett nytt inlägg om man råkar missa det.Jo, upptäckte att jag hade taggat fel. Sorry!
"5) En säljes-/bytesannons skall innehålla bilder på det aktuella objektet och en beskrivning av vad som säljs. Det går också att använda bilder på ett likadant objekt som du vill sälja eller byta för att påvisa hur objektet ser ut, men, det ska tydligt framgå vart bilden kommer från."Egna bilder borde vara ett krav i säljes/bytes-annonser
Jag känner som sagt till reglerna men tack för att du förtydligar för andra."5) En säljes-/bytesannons skall innehålla bilder på det aktuella objektet och en beskrivning av vad som säljs. Det går också att använda bilder på ett likadant objekt som du vill sälja eller byta för att påvisa hur objektet ser ut, men, det ska tydligt framgå vart bilden kommer från."
Är det vanligt med bedrägerier här på KS?Jag känner som sagt till reglerna men tack för att du förtydligar för andra.
För att minska risken för bedrägerier borde det vara tvingande att ha med egna bilder på objektet i säljes/bytes-annonser.