• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag tycker att man ska bli hårdare på att plocka bort felaktiga annonser. Så svårt kan det inte vara att göra rätt.
Steget därefter, riktigt hårda tag....
xkcd_293_-_RTFM_7270.png

@Richard1987 Hur många gånger har du bumpat din tråd idag egentligen? 6 gånger? Riktigt tråkigt med folk som inte kan reglerna eller skiter helt i dom..
https://klocksnack.se/threads/oris-aquis-43mm-länk-fullset-sv-såld-garanti-nytt-pris.60485/
Men ta det lugnt, förlåt mig så innerligt för mina fruktansvärt hemska dåd, många har skadats av min brutalitet och så bör det inte vara. Tillkalla polis med omedelbar verkan!

Golare har inga polare.

Men ta det lugnt, förlåt mig så innerligt för mina fruktansvärt hemska dåd, många har skadats av min brutalitet och så bör det inte vara. Tillkalla polis med omedelbar verkan!

Golare har inga polare.
Det är skitkul när min annons hamnar på sidan 3 efter en timme för att vissa inte klarar av att följa ett par enkla regler. Ta till dig istället för att fjanta.

Golare har inga polare.
Regler finns av en anledning.
Brydde mig inte så mycket efter dom tre första gångerna du bumpa men 5-6 bumpar är väl lite överdrivet?

Är det bara jag som tycker att det är intressant att vi ofta diskuterar returrätt, ansvar hos köpare kontra säljare och de problem som kan upp stå... Samtidigt som folk lägger ut klockor på köp&sälj utan att ens fota klockan för tillfället?

Förstår fan inte hur man kan lägga ut klockor för 20-200k utan att lägga ett par minuter på att fota och redovisa skicket. Det är allt för ofta det bara är ett wristshot i annonserna (och nästan värre när det är 3-4 likadana wristshots i olika miljöer, vilket inte gör något förutom att betona det faktum att klockan verkligen är begagnad..).

Samtidigt gnäller folk på att vissa inte har pris och liknande i sin rubrik, samt massa annat trams.

Är det bara jag som tycker att det är intressant att vi ofta diskuterar returrätt, ansvar hos köpare kontra säljare och de problem som kan upp stå... Samtidigt som folk lägger ut klockor på köp&sälj utan att ens fota klockan för tillfället?

Förstår fan inte hur man kan lägga ut klockor för 20-200k utan att lägga ett par minuter på att fota och redovisa skicket. Det är allt för ofta det bara är ett wristshot i annonserna (och nästan värre när det är 3-4 likadana wristshots i olika miljöer, vilket inte gör något förutom att betona det faktum att klockan verkligen är begagnad..).

Samtidigt gnäller folk på att vissa inte har pris och liknande i sin rubrik, samt massa annat trams.

Spot on!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp