Brukar vara ETA 2750. Det verket kom väl i slutet på 60-talet?Kolla liknande dykare från sent 50-tal såsom Jean Richard Aquastar så ser du att boettformen går igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brukar vara ETA 2750. Det verket kom väl i slutet på 60-talet?Kolla liknande dykare från sent 50-tal såsom Jean Richard Aquastar så ser du att boettformen går igen.
Är det en crispy16030 med cert/boxar/taggs så är den inte långt ifrån juSålde precis mitt hus till rekordpris (där jag bor ska väl tilläggas). Från och med nu ska jag sälja allt enligt den devisen. Någon som vill ha en 16030 för 40k? PMa mig.
Kan inte svara för Candino's verk, Aquastar rockar ett AS om jag inte minns fel.Brukar vara ETA 2750. Det verket kom väl i slutet på 60-talet?
Det var nog bara en upplysning till oss andra att de hade en bra affär igår kväll.Är detta en fråga eller fundering ang. köp och sälj?
Det var nog bara en upplysning till oss andra att de hade en bra affär igår kväll.
Swisha så får du seÄr det en crispy16030 med cert/boxar/taggs så är den inte långt ifrån ju
Med frakt blir det ca £313, alltså drygt 3600 kr, så 3000 är väl inte orimligt om den är i nyskick? Speciellt om frakt och kanske något extra band ingår.
Detta är en tråd som inte är till för det.Mer en uppfölning
//Simon
Funderade mest på om det var den jag sålde för 35k för några veckor senSwisha så får du se
Då formulerar jag om mej för din skull..
En fråga till den berörda personen angående köpet.
//Simon
Vad pratar du om? Personliga påhopp?Ja och om jag ska komentera ditt inlägg i denna tråd vad ger det för intryck.
Angående detta så är det en droppe i Atlanten vad jag postade tidigare.
Behöver inga personliga påhopp Tack.
//Simon
Ne tror upp till ca 1-3min på flera dagar. Inte mätt exakt..https://klocksnack.se/threads/breitling-chronomat-gt-twotone.73993/
@Vincentb , vad menar du med "Klockan är "ruckad" framåt 1-2 min" ?
1-2min/dygn?
Menar du att det inte -går- att kontakta dem, eller att de inte svarar på PM? Det förstnämnda är ett fall för Admin, det sistnämnda kan handla om att den/de säljare du försökt kontakta är skeptiska till dig som köpare och finner det enklast att bara inte svara. Det kan vara knepigt/jobbigt att meddela en presumtiv köpare att de utstrålar "fel" vibbar. Jag menar inte att det är OK att göra så, men det är något som händer.. Få upp din postcount (med seriösa bidrag, inte bara ett "grattis" här och där) och så blir det lättare att bilda sig en uppfattning om dig.Hur kommer det sig att visa personer inte går att kontakta via PM när de lagt ut en annons på köpes & säljes?
Du går verkligen från klarhet till klarhet med dina annonser.Ne tror upp till ca 1-3min på flera dagar. Inte mätt exakt..
Att det inte går att kontakta dem, läste nu att det var en inställning man antagligen har valt alltså "privat profil". Känner mig dum som frågadeMenar du att det inte -går- att kontakta dem, eller att de inte svarar på PM? Det förstnämnda är ett fall för Admin, det sistnämnda kan handla om att den/de säljare du försökt kontakta är skeptiska till dig som köpare och finner det enklast att bara inte svara. Det kan vara knepigt/jobbigt att meddela en presumtiv köpare att de utstrålar "fel" vibbar. Jag menar inte att det är OK att göra så, men det är något som händer.. Få upp din postcount (med seriösa bidrag, inte bara ett "grattis" här och där) och så blir det lättare att bilda sig en uppfattning om dig.
Skärp dig, och använd tråden för sitt syfte.Vad har du att tillföra i denna tråd.
Trimma upp dina inlägg ?
//Simon
Vad menar du?Du går verkligen från klarhet till klarhet med dina annonser.
Du tror du får sålt en klocka för 30 papp med den texten? Mät upp den eller rucka den om den inte går som den ska. Gångavvikelse brukar anges per dygn, som det står nu tror man att den går flera minuter för fort/dygn.Vad menar du?
Ändrat.Du tror du får sålt en klocka för 30 papp med den texten? Mät upp den eller rucka den om den inte går som den ska. Gångavvikelse brukar anges per dygn, som det står nu tror man att den går flera minuter för fort/dygn.
Pm/konversationer verkar man kunna ställa in så man enbart tar emot från utvalda personer. Har inte stött på att det inte gått att pm:a till någon som haft annons (än, men har heller inte provat på så många) så frågan var inte särskilt dum.Att det inte går att kontakta dem, läste nu att det var en inställning man antagligen har valt alltså "privat profil". Känner mig dum som frågade
Förövrigt tack för tipset angående att bli en seriös KS:are, har inte varit medlem här sålänge därav mina låga postcounts.
Jag förstår fortfarande inte.Ändrat.