• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Så du påstår att jag är otrevlig.

Sen att jag har fel.

Jag tror nog att då jag skrev det 2 inlägget i denna tråd att det framgick vad som saken handlade om helt klart ...

Antar att bara för att jag är relativt ny reggad på denna sida.

Bara för att vissa är ny reggade och inte har så många inlägg så betyder det inte att man ska behandla dessa som det görs

(jo det brukar vara så på många sidor) synd men sant.

Nu ska jag inte gå in på vilka web site jag har haft sammarbete med då det hör inte hemma här.

//Simon
Simon nu vet jag inte riktigt vad dina inlägg handlar om. Men mkt "bessewissers" här...vill man få nåt sålt/bytt får man nästan göra det på andra ställen...ks har spårat ur helt...

Andragången du skriver samma mening. :)
Nu får ni leka vidare i denna tråd ;) im out :D

//Simon
Ja kanske är dags att sluta skriva nu, det känns som de flesta som läser tråden inte riktigt tyckte att ditt inlägg passade här. För övrigt förstår vi nog inte varför du inte kunde skickat ett personligt pm till @alxndr om du nu tyckte det var viktigt för dig att få en referens på solglasögonen (förslagsvis i pm-konversationen ni redan haft iom affären).

Skulle snarare säga att svaren du skickar i den här tråden får dig att framstå som en lite strulig köpare/säljare med risk att det motverkar dig i framtida affärer...

Känns som att man eventuellt hade fått kämpa med urmakaren om en sån här grej.
Visst - "Kunden har alltid rätt", och allt det där. Men samtidigt måste det gå lite emot yrkesstoltheten, att få en klocka att gå sämre än vad den borde.
Nåväl.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp