great minds och allt det där...Meh skulle precis skriva det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
great minds och allt det där...Meh skulle precis skriva det...
Tror man vill ge fingret till prutare och strulare. Kan vara en skön känsla.Som flera redan påpekat tycker jag att det är obegripligt. Men tar gärna dela av argumenten från de som håller på med detta. Kanske är det något jag missat.
Att säga att du är osäker på äktheten är ingen friskrivning. Ta reda på det istället. @osc10@osc10
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-ck2998-limited-edition-full-set.74490/
Om du är tveksam på länkens äkthet skulle iaf jag inte sälja den, och definitivt inte ta 1200:- för den. Kolla upp äktheten istället och sälj separat om den är äkta, annars släng.
Att säga att du är osäker på äktheten är ingen friskrivning. Ta reda på det istället. @osc10
Den ser helt ok ut och ska vara äkta. Nummer stämplat på endlänkar etc. Men jag anser att den inte riktigt passar på klockan då den inte hör till klockan. Antingen vill man köpa utan länk precis som den levereras från butik eller så köpar man med länken som inte riktigt hör till fullset. Men jag kan ändra i texten. Inga problem...@osc10
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-ck2998-limited-edition-full-set.74490/
Om du är tveksam på länkens äkthet skulle iaf jag inte sälja den, och definitivt inte ta 1200:- för den. Kolla upp äktheten istället och sälj separat om den är äkta, annars släng.
Well, det verkade verkligen som du inte var helt säker på om länken var äkta. Är du ändå det så är det ju bra.Den ser helt ok ut och ska vara äkta. Nummer stämplat på endlänkar etc. Men jag anser att den inte riktigt passar på klockan då den inte hör till klockan. Antingen vill man köpa utan länk precis som den levereras från butik eller så köpar man med länken som inte riktigt hör till fullset. Men jag kan ändra i texten. Inga problem...
Tack för tipset, sälja länken för sig blev lösningen."Retur om ej genuin Omega" är lösningen!
Fast det där är inte något skyhögt pris för en 15300.https://klocksnack.se/threads/audemars-piguet-royal-oak-15300-servad.74590/
Ännu en modell som blir dyrare för varje gång den annonseras.
Servad 2016 står det i annonsenFast det där är inte något skyhögt pris för en 15300.
Nu får man väl anta att det hägrar en service på den vilket gör att det drar i väg en aning men i övrigt känns det där som "normalt" prisläge.
Då är det väl dags snart igen.Servad 2016 står det i annonsen
För att inte tala om Semaster 300https://klocksnack.se/threads/audemars-piguet-royal-oak-15300-servad.74590/
Ännu en modell som blir dyrare för varje gång den annonseras.
La ut den för samma pris som när den kom till mig.För att inte tala om Semaster 300
/j
Det är mer fenomenet som intresserar mig.Fast det där är inte något skyhögt pris för en 15300.
Nu får man väl anta att det hägrar en service på den vilket gör att det drar i väg en aning men i övrigt känns det där som "normalt" prisläge.
Vad betyder din returpolicy? Ingen retur, eller retur om du får feeling?La ut den för samma pris som när den kom till mig.
Absolut så är det, jag följer med lite eftersom jag får ganska mycket intresse om köp på min Aquanaut.Det är mer fenomenet som intresserar mig.
Det går ALLTID upp. För alla ska ha liiite mer pröjs.
Som det står i annonsen?Vad betyder din returpolicy? Ingen retur, eller retur om du får feeling?
Tycker inte den liknelsen håller.Absolut så är det, jag följer med lite eftersom jag får ganska mycket intresse om köp på min Aquanaut.
Skulle jag sätta ut en annons på den skulle den säkert också hamna här som "ocker".
Så lite handlar det väl om tillgång och efterfrågan, varför inte göra några tusen om det går.
(Varför rea bort paraplyer vid spöregn).
Sorry. Är inte ens berusad och ändå missades detta. Då skulle jag säga att priset är dirkt bra.Servad 2016 står det i annonsen
Mm, men reverson är ju borta. Men något annat måste tyvärr gå också, och lite oförutsedda händelser gör att det får bli SM300..@vaniljglass , vi röstade ju att Reveron skulle säljas, du säljer fel klocka!
@vaniljglass , vi röstade ju att Reveron skulle säljas, du säljer fel klocka!
Men, men, men...det har vi ju inte röstat om ;(Mm, men reverson är ju borta. Men något annat måste tyvärr gå också, och lite oförutsedda händelser gör att det får bli SM300..
Mm, men reverson är ju borta. Men något annat måste tyvärr gå också, och lite oförutsedda händelser gör att det får bli SM300..
Mkt vettigt.
Gissar att en stor del av problemet är att folk handlar för pengar de inte riktigt har, och köper grejer de egentligen inte har råd med.
Vad hände med Explorern? Var inte den också till salu? Blev det total sommarstädning alltså? Börja om från början med ett blankt papper? Härlig tanke...Mm, men reverson är ju borta. Men något annat måste tyvärr gå också, och lite oförutsedda händelser gör att det får bli SM300..
Mm.. Carte Blanche.. vad skulle man göra annorlunda då? Gillar allt jag har och är trött på allt jag har. Kanske bara en svacka?.......
Börja om från början med ett blankt papper? Härlig tanke...
Nä, den ligger hemma..Vad hände med Explorern? Var inte den också till salu? Blev det total sommarstädning alltså? Börja om från början med ett blankt papper? Härlig tanke...
Mm.. Carte Blanche.. vad skulle man göra annorlunda då? Gillar allt jag har och är trött på allt jag har. Kanske bara en svacka?
@vaniljglass Synd att den får gå. Mkt trevligt ex.