Ja men där ligger den bra, men ännu bättre på armen förstås. Ångrar lite att jag sålde min Explorer 14270. För snål för att köpa någon ny klocka dessutom.Nä, den ligger hemma..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja men där ligger den bra, men ännu bättre på armen förstås. Ångrar lite att jag sålde min Explorer 14270. För snål för att köpa någon ny klocka dessutom.Nä, den ligger hemma..
Tack. Jo, lite godis finns.Allt roligt är ju så dyrt så man skulle väl sluta som OWG. Med det sagt så vill jag minnas att du har en grym uppställning Rolex klassiker. Finsmakarportfölj . Ingen fläskfilé där inte. Du skulle haft kvar den där Heuern...
Och JLCn.Tack. Jo, lite godis finns.
Den där jävla Heuern...
Det är brukligt att nämna den och @Davvan s Blancpain varje gång man får chansen.
Snart samma pris som 15202 ju. Som hittat.https://klocksnack.se/threads/audemars-piguet-royal-oak-41mm-15400st.74611/
Snyggt med dyraste 15400:an hittills på forumet, och säljaren står inte ens för frakten..
Du kan ju då gå mot strömmen och alltid ta 10% mindre än vad du betalarDet är mer fenomenet som intresserar mig.
Det går ALLTID upp. För alla ska ha liiite mer pröjs.
https://klocksnack.se/threads/audemars-piguet-royal-oak-15300-servad.74590/
Ännu en modell som blir dyrare för varje gång den annonseras.
Har ingen fråga, därför taggade jag inte.Utgångspris och slutpris är inte alltid samma. Fick en del intresse väldigt snabbt ändå så helt off kan det inte ha varit. Hittar ingen fråga i ditt påstående men tack för åsikten, ska ta med mig den till nästa affär
Edit: inte så konstigt att marknaden förändras enligt mig
Har ingen fråga, därför taggade jag inte.
Tycker som sagt bara att det är intressant att för varje gång en modell läggs ut så har den blivit lite dyrare. Tycker inte nödvändigtvis att det speglar marknaden, utan snarare girigheten hos gemene forummedlem.
Inget personligt dock, tror att det är en gruppmentalitet - därav värd att ifrågasättas.
Ja, nu blir man nyfiken på vad som är i görningenNu öser @Niklas ut klockor. Är det dags för en Axopar?
Har ingen fråga, därför taggade jag inte.
Tycker som sagt bara att det är intressant att för varje gång en modell läggs ut så har den blivit lite dyrare. Tycker inte nödvändigtvis att det speglar marknaden, utan snarare girigheten hos gemene forummedlem.
Inget personligt dock, tror att det är en gruppmentalitet - därav värd att ifrågasättas.
Någon måste ju vara dyrast
Man kollar på vad de ungefär har gått för innan - och lägger på ett par procent. Tror de flesta gör det
Hejhttps://klocksnack.se/threads/panerai-590-serie-q-galet-helgpris.74183/
Vad är det som gör den här limiterad?
Söker jag på panerai 590 på tex C24 får jag upp över 40 träffar. Är alla 590 limiterade?
Ifrågasätter inte din annons, utan är mer intresserad av att lära mig mer om panerai.
@Compiss
1000st uppenbarligen.Hej
Q-serien (2015) är den första utgåvan om 1000 stycken. Den serien såldes i Nordamerika. Tror inte det finns supermånga Q ute.
https://www.hodinkee.com/articles/i...orth-america-exclusive-with-in-house-movement
Tror du?1000st uppenbarligen.
Du skrev ju det precis. Eller menar du att det är totalt 1000st för alla olika modeller tillverkade 2015?Tror du?
Du skrev ju det precis. Eller menar du att det är totalt 1000st för alla olika modeller tillverkade 2015?
Klart inte 100% av alla tillverkade finns till försäljning men ursprungsfrågan handlade om hur många som var tillverkade.Ute TILL försäljning.. ?
Klart inte 100% av alla tillverkade finns till försäljning men ursprungsfrågan handlade om hur många som var tillverkade.
Varken fråga eller fundering, mer uppmuntran. Gillar verkligen annonserna @Niklas har ute. Genomarbetade!
Tror han försöker fiska inlägg.....@Robin88 va pysslar du med?!
I min värld är en avslutad annons det samma som en såld klocka. Har man hittat på något annat använder man istället "tillbakadragen" som flagga.jag tycker det är svårt att se om en klocka är såld eller inte. att en annons är avslutad betyder väl inte nödvändigtvis det, eller?