• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Frågan har kommit upp tidigare men jag ställer mig fortfarande frågandes:

Hur många gånger kan(får) man bumpa sin annons med "prisbump!", utan att ha gjort någon ny prisjustering?

Tänker i detta fall på @tegelstein. Hur många gånger har du bumpat din Pie Pan med "prisbump" nu, utan att ha gjort en sådan?..

Bara jag som finner detta irriterande? Borde vi ha några utstakade riktlinjer? För eget förnuft verkar inte fungera särskilt väl... Datum på prisjusteringen i rubriken är ett hett tips som jag tycker är bra.

Hur många gånger kan(får) man bumpa sin annons med "prisbump!", utan att ha gjort någon ny prisjustering?

Tänker i detta fall på @tegelstein. Hur många gånger har du bumpat din Pie Pan med "prisbump" nu, utan att ha gjort en sådan?..

Bara jag som finner detta irriterande? Borde vi ha några utstakade riktlinjer? För eget förnuft verkar inte fungera särskilt väl... Datum på prisjusteringen i rubriken är ett hett tips som jag tycker är bra.

Har mest slentrianbumpat, men nu när du säger det så ska jag givetvis ta bort Prisbump från rubriken. Men det är väl ok fortsatt att bumpa själva annonsen en gång per dag?

Har också bett om detta tidigare. Sjukt irriterande, som får mig att sluta fundera på att köpa klockan...

IMG_2922.JPG

Här var bilden och så var det lite bakgrundsinformation om den om någon ville se :)

Ser att folk säljer länkbitar hela tiden och det är bra (när man går upp i vikt:)). Men var kommer dessa ifrån?
Gör folk en medveten fuling när de säljer klockan och behåller länkbiten, som de sedan säljer separat och tjänar någon hundring på? (Luktar bilförsäljning a la blocket. Jag sparar vinterdäck och säljer dem i november) :)

Ser att folk säljer länkbitar hela tiden och det är bra (när man går upp i vikt:)). Men var kommer dessa ifrån?
Gör folk en medveten fuling när de säljer klockan och behåller länkbiten, som de sedan säljer separat och tjänar någon hundring på? (Luktar bilförsäljning a la blocket. Jag sparar vinterdäck och säljer dem i november) :)
Troligtvis för att tjäna några kronor extra eller att man glömmer skicka med och sen hittar dem.

Många handlare säljer ju även klockan enbart på band för att kunna sälja länken separat. T.ex. Gripenbro är duktig på detta.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp