Då ska du inte följa de rika killarna från mellanöstern på Instagram
Ju mer hår desto bättre. Helst av allt ska man se en hårig bringa också. Riktigt jävla hårig! Då blir jag köpsugen som fan.
BTW: jag blev kränkt över att jag missade bussen förut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då ska du inte följa de rika killarna från mellanöstern på Instagram
Riktiga män har hår på ryggen!Ju mer hår desto bättre. Helst av allt ska man se en hårig bringa också. Riktigt jävla hårig! Då blir jag köpsugen som fan.
BTW: jag blev kränkt över att jag missade bussen förut.
Frågan har kommit upp tidigare men jag ställer mig fortfarande frågandes:
Hur många gånger kan(får) man bumpa sin annons med "prisbump!", utan att ha gjort någon ny prisjustering?
Tänker i detta fall på @tegelstein. Hur många gånger har du bumpat din Pie Pan med "prisbump" nu, utan att ha gjort en sådan?..
Bara jag som finner detta irriterande? Borde vi ha några utstakade riktlinjer? För eget förnuft verkar inte fungera särskilt väl... Datum på prisjusteringen i rubriken är ett hett tips som jag tycker är bra.
Absolut!Har mest slentrianbumpat, men nu när du säger det så ska jag givetvis ta bort Prisbump från rubriken. Men det är väl ok fortsatt att bumpa själva annonsen en gång per dag?
Har också bett om detta tidigare. Sjukt irriterande, som får mig att sluta fundera på att köpa klockan...Frågan har kommit upp tidigare men jag ställer mig fortfarande frågandes:
Hur många gånger kan(får) man bumpa sin annons med "prisbump!", utan att ha gjort någon ny prisjustering?
Tänker i detta fall på @tegelstein. Hur många gånger har du bumpat din Pie Pan med "prisbump" nu, utan att ha gjort en sådan?..
Bara jag som finner detta irriterande? Borde vi ha några utstakade riktlinjer? För eget förnuft verkar inte fungera särskilt väl... Datum på prisjusteringen i rubriken är ett hett tips som jag tycker är bra.
Även om man ångrar sig så ska väl annonsen ligga kvar? @osverigeo
https://klocksnack.se/threads/rolex-blnr-2015-svensksåld.60804/
Tror framförallt det var det tilltänkta priset som var intressant.
Här var bilden och så var det lite bakgrundsinformation om den om någon ville se
Även om man ångrar sig så ska väl annonsen ligga kvar? @osverigeo
https://klocksnack.se/threads/rolex-blnr-2015-svensksåld.60804/
Varför är det intressant?Tror framförallt det var det tilltänkta priset som var intressant.
74900 la jag ut den förTror framförallt det var det tilltänkta priset som var intressant.
Svårt att se varför det skulle vara intressant att se ett pris som aldrig blev aktuellt? Är ju ingen referens om inte klockan sålts?Tror framförallt det var det tilltänkta priset som var intressant.
Varför är det intressant?
Låt alltid annonsen ligga kvar med pris så andra kan bilda sig en uppfattning om priset vid t.ex. inbyten.
Tack, fixar det!
Ska man låta gamla priser ligga kvar vid ev prisjustering?Japp. Även om man ångrar sig så ska annons med pris ligga kvar. Som referens. Och yes, det är intressant även om affären inte blir av.
Troligtvis för att tjäna några kronor extra eller att man glömmer skicka med och sen hittar dem.Ser att folk säljer länkbitar hela tiden och det är bra (när man går upp i vikt). Men var kommer dessa ifrån?
Gör folk en medveten fuling när de säljer klockan och behåller länkbiten, som de sedan säljer separat och tjänar någon hundring på? (Luktar bilförsäljning a la blocket. Jag sparar vinterdäck och säljer dem i november)
Upp till köparen att väljaVilket pris gäller @Elvis82? Du har ett pris i rubriken och ett annat i annonsen.
Haha! Kan vara bra att skriva det nya priset även i annonsen men självklart fortfarande ha kvar det gamla.Upp till köparen att välja
Nej men rubriken är det som gäller, priset i annonstexten var det från början utsatta priset.
Uppdaterat...Haha! Kan vara bra att skriva det nya priset även i annonsen men självklart fortfarande ha kvar det gamla.
Den är bortplockad nu @Peanutboy@Peanutboy finns risk att din annons tas ner. Även om alla vet hur Padin ser ut, så står det i riktlinjerna att det ska finnas bilder i en annons.