Skulle precis länka den. Annonsen har mycket att önska. Returpolicy också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle precis länka den. Annonsen har mycket att önska. Returpolicy också.
Den här kanske bör ses över omgående? @Denkehttps://klocksnack.se/threads/panerai-pam-176-titan.61116/
Märklig?
Det är inte ens en 176 på bilderna.
Edit: Glasringen ser isf inte ut att vara i titan. F.ö. är annonsen lite märklig tycker jag.
@Erik Brink
https://klocksnack.se/threads/tudor-bb-black-på-länk-19500kr.61160/
Billigt, då går det ruggigt snabbt.. @Spencer66
Tveklöst.Lade mig bog lite lågt där..
Bajs, den hade jag velat haLade mig bog lite lågt där..
Tveklöst.
Verkar vara fixat nu.
Känner igen den där. Har väl varit upp förut?
Hej, jag har inte lyckat och ändra rubriken sedan jag postade annonsen första gång. Tacksam för hjälp med det
Hej, ja den postade jag för länge sedan och har sedan ändrat annonsen, men kunde inte ändra rubriken. Tacksam för hjälp med detKänner igen den där. Har väl varit upp förut?
återigen, tacksam om ni hjälper med det, eftersom jag lyckades inte att ändra rubrikenHaha. Hysteriskt roligt ju.
återigen, tacksam om ni hjälper med det, eftersom jag lyckades inte att ändra rubriken
Tack
Jag och @yonsson menade nog inte först och främst stavningen utan att "perfekt skick" är en dålig rubrik på en klocka med utbytta visare
Jag och @yonsson menade nog inte först och främst stavningen utan att "perfekt skick" är en dålig rubrik på en klocka med utbytta visare![]()
Det håller jag inte med om. Perfekt behöver då förtydligas. Här framgår det i annonstexten men ej i rubriken.En klocka likväl som en veteranbil kan vara i perfekt skick om den är renoverad och fått nya delar. Den är däremot inte i originalskick eller perfekt originalskick.
Som sagt, lyckades jag inte ändra rubriken..Det håller jag inte med om. Perfekt behöver då förtydligas. Här framgår det i annonstexten men ej i rubriken.
Klicka på annonsen, klicka på ämnesverktyg och klicka sen ändra ämne.Som sagt, lyckades jag inte ändra rubriken..
Klart. TackKlicka på annonsen, klicka på ämnesverktyg och klicka sen ändra ämne.
Aha, var lite snabb där.Det är inte första gången han skojjar till det. Läs texten så hajjar du...