Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och det är i alla fall omkring 50 gånger... För mig åtminstånde.Snygg Tudor @Wesslan!
Men... Tänk på att det är en bump om dagen enligt regelverket. Din annons har varit på förstasidan varje gång som jag har kollat K&S idag![]()
Och det är i alla fall omkring 50 gånger... För mig åtminstånde.
Vad gör du på K&S-sidan 50ggr/dag?Och det är i alla fall omkring 50 gånger... För mig åtminstånde.
Reglerna är solklara. Det jag mindes när jag la upp annonsen va "Max 3 annonser per dag och en bump räknas som en". Så det är nog mest jag som slarvat.@Denke
Jag upplever att det är väldigt många som inte fattar reglerna. Kanske värt att förtydliga eller nåt?![]()
@Denke
Jag upplever att det är väldigt många som inte fattar reglerna. Kanske värt att förtydliga eller nåt?![]()
Säger verkligen inte emot. Tror folk bara läser:Jag tror problemet i första hand är att en del inte läser reglerna.![]()
Säger verkligen inte emot. Tror folk bara läser:
7) Max 3 annonser per kalenderdag. Att bumpa en egen annons räknas just den kalenderdagen som en ny annons.
Varsågod att skicka mjältbrand i ett kuvert till min adress om det inte funkar.Kan absolut testa att förtydliga det lite.![]()
Varsågod att skicka mjältbrand i ett kuvert till min adress om det inte funkar.![]()
Sorry! Skyller på att jag är ett retard...
Sluta spama för att få postcount.
HahahahaSluta spama för att få postcount.
Sluta spama för att få postcount.
Är det nya Hyllan?Vill ju få access till Lifestyle ju!
Vet du eller gissar du?@Markushan https://klocksnack.se/threads/rolex-gmt-16750-82.61081/
Är det inte servicevisare alt även servicetavla på klockan? Detta borde isf framgå.
Borde även framgå att länken inte är en 78360 utan ser ut att vara 93150. Vad är det för ändlänkar till länken? Dvs sublänk och inte GMT-länk.
Kikade igen och du har rätt. Claspen ser ut som en 78790. Så Explorer 2 länk.Vet du eller gissar du?
Det är ju inget 93150-spänne i alla fall..![]()
Dömer du tavla/visare som service pga patineringen alltså?Kikade igen och du har rätt. Claspen ser ut som en 78790. Så Explorer 2 länk.
Ang visare och tavla är inte bilderna toppen men tycker inte att patineringen stämmer överens, varför ett klargörande vore trevligt.
Kikade igen och du har rätt. Claspen ser ut som en 78790. Så Explorer 2 länk.
Ang visare och tavla är inte bilderna toppen men tycker inte att patineringen stämmer överens, varför ett klargörande vore trevligt.
Dömer du tavla/visare som service pga patineringen alltså?
GMT hade för övrigt också den typen av länk.
Jag dömer absolut ingenting. Jag frågar vilket väl ändå är trådens syfte?Dömer du tavla/visare som service pga patineringen alltså?
GMT hade för övrigt också den typen av länk.