niclashill
Silver
Noterar din gissning. Återkommer.Spelar inte så stor roll att du vill sälja för ingen här kommer köpa för det priset...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Noterar din gissning. Återkommer.Spelar inte så stor roll att du vill sälja för ingen här kommer köpa för det priset...
Men - grymt snygg klocka.https://klocksnack.se/threads/jaeger-lecoultre-master-memovox-prisbump.78864/
"ser dock värre ut än vad det är på bilderna"
Den där formuleringen ska du nog se över @FEPE
Absolut! Helt OK pris också.Men - grymt snygg klocka.
Ja, värdetappet på JLC är lite stört tycker jag. Jag har ingen ingående kunskap om märket, men med tanke på hur många intressanta modeller har (inte minst denna) så känns de väldigt undervärderade i andra hand.Absolut! Helt OK pris också.
Beror på hur man ser det. 30% initialt tapp är det ju på de flesta klockorna.Ja, värdetappet på JLC är lite stört tycker jag. Jag har ingen ingående kunskap om märket, men med tanke på hur många intressanta modeller har (inte minst denna) så känns de väldigt undervärderade i andra hand.
Jo, så är det väl. Men detta är lite mer. Nåväl, inget att klaga över som köpare av second hand. det blir dock inte jag i detta fall.Beror på hur man ser det. 30% initialt tapp är det ju på de flesta klockorna.
Jag har sålt en vecka gamla IWC och Breitlings, de tappade 40%. Så det är inte helt ovanligt.Jo, så är det väl. Men detta är lite mer. Nåväl, inget att klaga över som köpare av second hand. det blir dock inte jag i detta fall.
Jag tror jag blivit Stålrolexskadad, allt tramsande med orimliga priser på sportrolex har gjort att jag glömt hur det funkar med de flesta andra märken. Omega tappar ju också kring 40%.Jag har sålt en vecka gamla IWC och Breitlings, de tappade 40%. Så det är inte helt ovanligt.
JLCn har dessutom ingen garanti kvar, det gör sitt.
Kommer ihåg annonsen på din Mark. Helt otroligt. Måste varit en av de mest prisvärda klockorna när den väl såldes.Jag har sålt en vecka gamla IWC och Breitlings, de tappade 40%. Så det är inte helt ovanligt.
JLCn har dessutom ingen garanti kvar, det gör sitt.
@Snus Är detta verkligen rimligt?
"Retur om inte genuin Rolex (24h)"
Är den inte äkta borde det kanske gälla längre än 24h?
https://klocksnack.se/threads/rolex-milgauss.79949/
Haha ja ibland går det fort.. "ser värre ut på bilderna än vad det är" ska det givetvis vara..https://klocksnack.se/threads/jaeger-lecoultre-master-memovox-prisbump.78864/
"ser dock värre ut än vad det är på bilderna"
Den där formuleringen ska du nog se över @FEPE
Men inte när @yonsson köpteKommer ihåg annonsen på din Mark. Helt otroligt. Måste varit en av de mest prisvärda klockorna när den väl såldes.
Tack. Den modellen är tyvärr inte intressant
Rackarns...Tack. Den modellen är tyvärr inte intressant
Du bör ta bättre bilder oavsett, då ett av skälen till att den fortfarande är osåld högst troligt är dom kassa bilderna och minst troligt en aning uppskruvat pris.Det är min annons på Tradera har tyvärr inte fått någon träff där. Ja den är orginal! Vem servar en falsk klocka Vf skulle jag ens försöka sälja en falsk klocka på klocksnack?? Frågan är om du vet vad det är för klocka Den har jag lagt ett reserverat pris på 45,000 på Tradera Jag har klockan i bankfacket och har för tillfället inte mer bilder på den men om du är intresserad så kan jag åka just för din skull och ta kort på den. Men då hoppas jag på affär istället för en spydig kommentar! Det är mina första annonser på både Tradera och KS!! Du får mer än gärna retunera den, men fortfarande är du ens intresserad lr är du bara här för att förtala mig?
Tack för tipset! Ska ta nya bilder så fort som möjligt. Tycker du det är för högt pris? Om du kollar på chrono24 ser du vad dom går för jag är betydligt billigare än chrono24 MvhDu bör ta bättre bilder oavsett, då ett av skälen till att den fortfarande är osåld högst troligt är dom kassa bilderna och minst troligt en aning uppskruvat pris.
Tänk på att det annonserade priset på Chrono24 sällan blir den slutgiltiga köpeskillingen mellan köpare och säljare, det prutas och förhandlas en hel del, speciellt på vintage.Tack för tipset! Ska ta nya bilder så fort som möjligt. Tycker du det är för högt pris? Om du kollar på chrono24 ser du vad dom går för jag är betydligt billigare än chrono24 Mvh
Tänk på att det annonserade priset på Chrono24 sällan blir den slutgiltiga köpeskillingen mellan köpare och säljare, det prutas och förhandlas en hel del, speciellt på vintage.
ok! Men om jag ligger 15-10 tusen billigare här på klocksnack än vad dom gör på chrono24 så tycker jag verkligen inte att det är så skruvat pris! Slå iväg ett privat medleande om du vill förhandla om min klocka! men skulle heldre be dig att testa lyckan på chrono24!!Tänk på att det annonserade priset på Chrono24 sällan blir den slutgiltiga köpeskillingen mellan köpare och säljare, det prutas och förhandlas en hel del, speciellt på vintage.
Kan du länka till en likadan på c24?ok! Men om jag ligger 15-10 tusen billigare här på klocksnack än vad dom gör på chrono24 så tycker jag verkligen inte att det är så skruvat pris! Slå iväg ett privat medleande om du vill förhandla om min klocka! men skulle heldre be dig att testa lyckan på chrono24!!
VC Classic!!Kan du länka till en likadan på c24?
Vad pysslar du med?VC Classic!!
Vilka typer Av människor det finns!!! Är du intresserad av klockan???? Den heter Vacheron Classic! Ska jag behöva leta fram den till dig hur har man tid klockan halv 8 på morgonen att sitta och skriva på forum om man inte ens är intresserad????Vad pysslar du med?
Finns inte likadan under denna sökterm. Tror din är ref 6115, men dina årtal är helt felVC Classic!!
finns ingen likadan på c24 kompis!Vilka typer Av människor det finns!!! Är du intresserad av klockan???? Den heter Vacheron Classic! Ska jag behöva leta fram den till dig hur har man tid klockan halv 8 på morgonen att sitta och skriva på forum om man inte ens är intresserad????