• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Bilagor

• IMG_0309.JPG
    IMG_0309.JPG
    31.6 KB · Visningar: 39
  • IMG_0310.JPG
    IMG_0310.JPG
    78.5 KB · Visningar: 40
  • IMG_0311.JPG
    IMG_0311.JPG
    32.1 KB · Visningar: 39
bra deal för dig. säger kanske också en del om vad dessa tillverkare verkligen har för tillverkningskostnader..
Visst är det det. Ja verkligen, dessa är några av mina första recensionsexemplar när det gäller klockor, så kan inte mycket om deras tillverkningskostnader, men dem känns rätt låga ;) För det mesta recenserar jag teknikprylar, som vi alla vet har riktigt låga kostnader haha

Visst är det det. Ja verkligen, dessa är några av mina första recensionsexemplar när det gäller klockor, så kan inte mycket om deras tillverkningskostnader, men dem känns rätt låga ;) För det mesta recenserar jag teknikprylar, som vi alla vet har riktigt låga kostnader haha

citerar mitt gamla inlägg.
Det är ett typiskt Eurasian mushroom-brand (har inget bra svenskt utryck). Har köpt namnet Thomas Earnshaw (som var en brittisk urmakare) för att få en historia de kan kapitalisera på och säljer nu billiga kinaproducerade klockor "dyrt". Verken är oftast billiga Huangzhou eller Seagull (om jag inte minns fel). Osäker på just detta verk, kan inte minnas någon från dessa tillverkare med dag, datum, månad och 24h visning

Jag hade samma fundering när jag köpte den här för ett par månader sen, och blev informerad om att den var det.
Vill inte namedroppa personen i fråga, men eftersom du tog upp det, stämmer det inte att den gjorde det eller?
Nej, modellen såldes uteslutande på oysterlänk, den där länken är från en annan modell. Så namedroppa på du.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp