Ja, fast både underhållande och avslöjande Många som visar sin "rätta" sida Nästan bättre referensarkiv än GG&BG delenHaha, jag ångrar ALLTID att jag går in i den här tråden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, fast både underhållande och avslöjande Många som visar sin "rätta" sida Nästan bättre referensarkiv än GG&BG delenHaha, jag ångrar ALLTID att jag går in i den här tråden...
Det är inte pengarna, det är principenTack men spara dina pengar för det handlar inte om det. Utan om principer för när man kan kräva tillbaka pengar och vad som räkans som falskt och har annonseringsförbut och om möjligehten att komma åt person på e-bay. Just nu handlar tråden om den förra delen.
Det är inte pengarna, det är principen
Nej @Asplund , populära modeller med rimligt pris säljs. Du hittar lätt riktigt billiga lite udda fåglar som ligger osålda på k&s.
Det är givetvis inte OK att medvetet kränga grejer som äkta, men som inte är det.Håller med om att det är lite väl fräckt att komma två år senare (med tanke på klockans värde), men att friskriva någon för att hen "var ovetandes om tavlans äkthet" är helt befängt. Med den logiken kan jag kränga fejkklockor och sedan hävda att jag var "ovetandes" om äktheten, och därmed komma undan? Tvek på den.
Nej @Asplund , populära modeller med rimligt pris säljs. Du hittar lätt riktigt billiga lite udda fåglar som ligger osålda på k&s.
Skulle just börja förklara lite enkel gymnasieekonomi för snubben men tur du hann före med ett kort och koncist inlägg.Då är dom inte tillräckligt billiga.
Föräldrar skall havfa medverkat eller uppfehållit sig inom Stockholm stadts grenser under Stockholms blodbad. - NationalencyklopedinTre generationer innanför tullarna är det som gäller.
//B
Ha ha, "medverkat"! Om föräldrarna var danska är det OK alltså!Föräldrar skall havfa medverkat eller uppfehållit sig inom Stockholm stadts grenser under Stockholms blodbad. - Nationalencyklopedin
Många har ett marknadsmässigt pris. Men sure, det kanske inte möter den låga efterfrågan på KS. K&s på KS kanske dock är fel arena för vissa objekt.Då är dom inte tillräckligt billiga.
Ryck upp dig och jobba på din attityd "snubben". Om du nu läst gynmansieekonomi kan du nog också göra den enkla analysen att köp- och sälj på KS knappast motsvarar hela marknaden för klockor. Men vi kanske ska börja med termen KS-marknadspris? Då skulle dock dina eventuella referenser till C24 framgent bli irrelevanta...Skulle just börja förklara lite enkel gymnasieekonomi för snubben men tur du hann före med ett kort och koncist inlägg.
Fast jag skrev ju ovan att KS K&S inte är en isolerad marknad. Internet.....Många har ett marknadsmässigt pris. Men sure, det kanske inte möter den låga efterfrågan på KS. K&s på KS kanske dock är fel arena för vissa objekt.
Ryck upp dig och jobba på din attityd "snubben". Om du nu läst gynmansieekonomi kan du nog också göra den enkla analysen att köp- och sälj på KS knappast motsvarar hela marknaden för klockor. Men vi kanske ska börja med termen KS-marknadspris? Då skulle dock dina eventuella referenser till C24 framgent bli irrelevanta...
Skulle just börja förklara lite enkel gymnasieekonomi för snubben men tur du hann före med ett kort och koncist inlägg.
Föräldrar skall havfa medverkat eller uppfehållit sig inom Stockholm stadts grenser under Stockholms blodbad. - Nationalencyklopedin
Snygg klocka där @soderlund och framför allt gillar jag den något kvadratiska sub-sekunden! Dock är min fråga egentligen om bilen i bakgrunden - vad är det för något roligt? Ser gammal ut samtidigt som ny? Fin färg också. Hade jag inte precis fått 11 ryssar levererat till mig hade jag kanske varit spekulant för denna Zim:en.
länk till annonsen:
https://klocksnack.se/threads/zim-pobeda-ussr-manuell-sub-sekund.80184/
Saab 96?Snygg klocka där @soderlund och framför allt gillar jag den något kvadratiska sub-sekunden! Dock är min fråga egentligen om bilen i bakgrunden - vad är det för något roligt? Ser gammal ut samtidigt som ny? Fin färg också. Hade jag inte precis fått 11 ryssar levererat till mig hade jag kanske varit spekulant för denna Zim:en.
länk till annonsen:
https://klocksnack.se/threads/zim-pobeda-ussr-manuell-sub-sekund.80184/
ja, det måste det vara! coolSaab 96 misstänker jag.
Handen gör väl inget, tur du inte hade klocka på dig.Saab 96, vilka minnen!
Som när morsan drog igen dörren utan att kolla om min hand var där eller inte
Kunde nog inte klockan när det där händeHanden gör väl inget, tur du inte hade klocka på dig.
Kan intyga. Min Carl Bucherer var ingen höjdare här på forumet men fick napp på 32k (4k US) via Instagram. Då hade jag under en tid nöjt mig med en 20a här.Att något inte säljer på KS säger fan ingenting.
Finns massvis av exempel på det. Folk som köpt något som legat osålt här i månader, för att samma dag de postar nya klockan på instagram bli erbjuden 5-siffrigt belopp "upp".
Är den i vitguld eller?