Nej du har fel! Alfgren skall bara visa var jag skyller ifrån mig i trådenn. Sen är det klart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej du har fel! Alfgren skall bara visa var jag skyller ifrån mig i trådenn. Sen är det klart!
Med öppningsbar framsida?DSSD kommer mycket riktigt med den stora boxen. Inte mellanboxen.
Tror du seriöst att klockan bumpas och ligger ON hold efter en minut?Hur vet man att det är en avslutningsbump eller inte? Tänk om man hittar en köpare som swishar precis efter man bumpat så ändrar man tråden till avslutad.
Ha ha ha...
Du är ju ganska tydlig med att detta är en sak mellan er, ta det i PM då är du snäll. Eller du är så pass sårad att @alfgren minsann måste göra publik avbön?Ni kan fortsätta att posta i tråden. Vänta inte på oss.
Ja. Den stora boxen heter Lagoon för övrigt på Rolexspråk.Med öppningsbar framsida?
Jag tycker det hör till god ton om man anklagar någon offentligt. Vad tycker du?Du är ju ganska tydlig med att detta är en sak mellan er, ta det i PM då är du snäll. Eller du är så pass sårad att @alfgren minsann måste göra publik avbön?
Tror du seriöst att klockan bumpas och ligger ON hold efter en minut?
Hur många exempel behöver du ha?Jag tycker det hör till god ton om man anklagar någon offentligt. Vad tycker du?
Nej känner jag mig inte direkt sårad men jag är långvarig aktiv medlem av KS och tycker det är trist om siten förfaller så som tycks hända nu.
Det skulle behövas en moderator med integritet.
Men varför skulle jag ta smällen eller någon annan om det är han som fuskar?
Mycket möjligt, knappast troligtKan vara möjligt!
Hur många exempel behöver du ha?
Otroligt att det tjafsas så mycket om en Seiko-tavla som är värd typ en hundring
Visst ska rätt vara rätt etc, men vad fan......
Jo det har blivit något mycket större än tavlan nu. Läs gärna alla inlägg om du orkar
Jo det har blivit något mycket större än tavlan nu. Läs gärna alla inlägg om du orkar
I sitt sammanhang/ Någon säljer en fejk klocka till mig medvetet. Jag förstår inte att det är fejk/am tavla och blir lurad. Skall jag ta smällen som okunnig köpare? Frågar jag få här på KS.
Var i detta skyller jag ifrån mig? Ser fram emot att du förklarar det innan du letar vidare.
Där kom han
@Denke @daviden @Ministern - jag tror att ovan var till er.Jag tycker det hör till god ton om man anklagar någon offentligt. Vad tycker du?
Nej känner jag mig inte direkt sårad men jag är långvarig aktiv medlem av KS och tycker det är trist om siten förfaller så som tycks hända nu.
Det skulle behövas en moderator med integritet.
Här är min. Utplockad från AD i Sverige för typ 2,5 år sedan av mig själv.Med öppningsbar framsida?
Vi har ju redan konstateratI sitt sammanhang/ Någon säljer en fejk klocka till mig medvetet. Jag förstår inte att det är fejk/am tavla och blir lurad. Skall jag ta smällen som okunnig köpare? Frågar jag få här på KS.
Var i detta skyller jag ifrån mig? Ser fram emot att du förklarar det innan du letar vidare.
Ok, kan inte minnas att jag hade detHär är min. Utplockad från AD i Sverige för typ 2,5 år sedan av mig själv.
Yonsson du har tyvärr missförstår det mesta men så var det ju redan tidigt i diskussionen.Vi har ju redan konstaterat
1: Du är mer förgblind än jag är vilket är en bedrift.
2: Du har inte ens googlat modellen innan du köpt.
3: Du tror att positiva omdömen är = bra säljare.
4: Du tror att en fullständigt nedslipad och ommålad tavla är = OK tavla.
5: Du anser dig själv vara ett offer efter att ha sålt en klocka med faketavla.
6: Du tror att du kan reklamera ett ebayköp 2 år efter köpet.
7: Du tycker att @alfgren krönlt dig såpass att han måste ge dig en förklaring.
8: Du anser att vara okunnig en köpare är ett OK skäl att vara en OK säljare.
Så ja, den dumheten är värd minst 800kr i läropengar. Ta de pengarna ur fickan och lägg dem på egenreflektion, det är mitt tips.
Jag är också färgblind så det kränktkortet kan du inte dra mot mig.Yonsson du har tyvärr missförstår det mesta men så var det ju redan tidigt i diskussionen.
Jag ber att få återkomma i morgon då jag nu bara har en telefon att skriva på nu. Btw så är jag mycket gravt färgblind. Men det sakar betydelse förutom att dina sarkasmer faller lite illa till marken. Det brukar anses opassande att driva med folks handikapp i den riktiga värden utanför klocksnack.
Visst är det lätt att göra sig rolig ( även om detta var ett missöyckande) på andras bekostnad! Jag brukar dock allt mer undvika det då det egentligen visar egen svaghet och brist på empatisk förmåga!