• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Visst är det lätt att göra sig rolig ( även om detta var ett missöyckande) på andras bekostnad! Jag brukar dock allt mer undvika det få det egentligen visar egen svaghet och brist på empatisk förmåga!
Du, det var jag som först gjorde forumet uppmärksam på att det inte stod rätt till med Seikon i fråga. Jag sa aldrig att tavlan var fejk bara för att vara lite smidig och inte utmana. Min förhoppning var att vinken skulle trigga något bra. Du hoppade in trots att du inte var säljaren och valde konfrontation. Ditt val, och för mig är du nu bränd!
 

Smulan

Rolex
@Smulan Oavsett hur det här slutar, hur rätt eller fel du hade, kommer folk bara att minnas det här tjafset och att du kände dig kränkt.

Ett tips är att göra avbön, erkänna att det blev fel och gå vidare :)

Ja då är det. Men för egen skull och som KS medlem känns det rätt att bemöta dessa dumheter . Jag har inget behov av att bli " likad" av de här personerna men tycker att deras dåliga beteende iaf skall exponeras ordentligt. Utan intern kritik är en organisation på fallrepet vad det lider.

Men att göra ä anvbön för något man inte gjort? Tycker du verköigen det(?
 

Smulan

Rolex
Du, det var jag som först gjorde forumet uppmärksam på att det inte stod rätt till med Seikon i fråga. Jag sa aldrig att tavlan var fejk bara för att vara lite smidig och inte utmana. Min förhoppning var att vinken skulle trigga något bra. Du hoppade in trots att du inte var säljaren och valde konfrontation. Ditt val, och för mig är du nu bränd!


Men lilla du, jag sålde klockan för två år sedan. Han sålde vidare till tredje person. Nu efter två år kommer min köpare och vill ha tillbaka pengarna. Och det fick han: vad är det du talar om ???
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Men lilla du, jag sålde klockan för två år sedan. Han sålde vidare till tredje person. Nu efter två år kommer min köpare och vill ha tillbaka pengarna. Och det fick han: vad är det du talar om ???
Om du ska klaga på andra medlemmars retorik föreslår jag att du lägger ner dina försöka till härskartekniker, de är ändå inte särskilt bra.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
d4e3cc8fae0009241a4500a9140511d8--office-space-quotes-office-spaces.jpg
 

Smulan

Rolex
Som du betett dig i tråden de senaste sidorna tycker jag du ska känna dig smickrad över att ha blivit kallad "fuskare" och inget värre.

Jo jag har bettet nig väldigt illa mot folk som kallat mig fuskare. Skulle inte du gjort det?

Nu är det din tur att visa varför! Det har ju inte gått så bra för alfgen eller aurum så jag gissar att du också .är ute på det hala.
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Jo jag har bettet nig väldigt illa mot folk som kallat mig fuskare. Skulle inte du gjort det?

Nu är det din tur att visa varför! Det har ju inte gått så bra för alfgen eller aurum så jag gissar att du också .är ute på det hala.
Jag är inte intresserad av att bli indragen i diskussionen, tack.
Jag tycker du borde ge dig medans du fortfarande har en gnutta heder i behåll. Vill du så gärna ha ett svar från dessa herrar får du väl skicka dem ett PM.
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Jo jag har bettet nig väldigt illa mot folk som kallat mig fuskare. Skulle inte du gjort det?
Nu är det din tur att visa varför! Det har ju inte gått så bra för alfgen eller aurum så jag gissar att du också .är ute på det hala.

Snälla, jag försöker hitta något vettigt innehåll men ser bara ert offentliga bråk. Vill jag se /höra/läsa "The Gunilla" sätter jag på Hollywood fruarna. Observera, tar varken ställning för alfgren, aurum, eller smulan det största ni kan göra är att ignorera varandras provokationer och vända blad. Det är en härlig klock lördag kom igen och njut av den!
 

Smulan

Rolex
Snälla, jag försöker hitta något vettigt innehåll men ser bara ert offentliga bråk. Vill jag se /höra/läsa "The Gunilla" sätter jag på Hollywood fruarna. Observera, tar varken ställning för alfgren, aurum, eller smulan det största ni kan göra är att ignorera varandras provokationer och vända blad. Det är en härlig klock lördag kom igen och njut av den!

En god idé. Det är gott om svamp i skogen nu .
Ber om ursäkt för att tråden blivit så trist men om det är någon tröst var det iaf jobbigast för mig ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp