• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
När jag ser din profil så har du sluppit stAr wars temat och heter"Friends of KS" det var vi ett gäng som gjorde förr men hur lyckades du behålla din "titel"?

Är det inte läge att lägga ett sub-forum på köp & sälj för tillbehör? Det börjar komma så mycket annonser för natoband, straps, gummin, bandverktyg osv osv. Dessutom bumpas dom hela tiden. För tillfället är 8 av 26 annonser på förstasidan "tillbehör" så borde finnas underlag för det.

Är jag bara grinig eller håller någon med?

Är det inte läge att lägga ett sub-forum på köp & sälj för tillbehör? Det börjar komma så mycket annonser för natoband, straps, gummin, bandverktyg osv osv. Dessutom bumpas dom hela tiden. För tillfället är 8 av 26 annonser på förstasidan "tillbehör" så borde finnas underlag för det.

Är jag bara grinig eller håller någon med?

Jag brukar läsa sida 2-4 också. :)
Jag tycker det är bra när det finns gott och blandat. Spontanköp ökar :)

Var det inte någon lirare som sålde xbox-spel här på k&s för ett tag sedan? Detta börjar spåra ur! Forumet heter klocksnack

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp