• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nja. Rubriken på annonsen är ju missvisande.
Nyskick stämmer ju fortfarande inte om du har hack i boetten, hur oväsentliga de enligt dig må vara.
"Skick: Nyskick, plast kvar på baksidan och inte en enda repa eller skråma någonstans (förutom det som är på sista bilden)."
Kom igen...

Detta är roligare än Raw. Först tror Alf att en på forumet är säljaren i Florida, ingen fattar någonting och total förvirring uppstår. Sen byts det profilbild till världens största drogbaron El Chapo mitt i allting, lite efter ändras det i annonsen och kombineras nyskick med dings, KS går bananas osv osv.... Humor och kul läsning. Tack alla! :)

ett gäng torrfittor här som inte har något annat för sig

AgonizingHatefulAsiantrumpetfish-small.gif

Nej inte sur alls, såg inte ens dingen tills killen här påpekade det. Glad för det. Men tråkig atmosfär. Hade jag gjort en fuling hade jag ändrat i bilden istället. Är snrare ärlig.

Tre dyra klockor till försäljning, En Rolex och två IWC, lite bättre attityd så kanske du hade fått sålt dom. Men efter detta?
Blocket next !

Har skrivit ovan att jag såg dom två dingsen när ni påpekade från bilderna.
Inget jag dolt, hade jag dolt det hade jag retoucherat bilden.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp